- 6,793
- 1,996
- 113
Heyecandan öldük
Uyucan mi roll yapcan mi
Uyucan mi roll yapcan mi
BAK yaaa 😄😄😄Banka fiş nosu veriyor..
Ekli dosyayı görüntüle 733712
şu sır gibi saklanan siteyi söyle uyucam bende aslkdjalskdjlkasjlkUyucan mi roll yapcan mi
Çekim gelsin iban atsana dm denYapam hadi bu saate kadar durduk
Dm ibanBAK yaaa 😄😄😄
Ok atamÇekim gelsin iban atsana dm den
Sonbahis la ödeme geldi zaten ajhsisjsjdjdşu sır gibi saklanan siteyi söyle uyucam bende aslkdjalskdjlkasjlk
Dm atılmıyor Dostum sanaDm iban
Atamıyorum dm kapatmissinÇekim gelsin iban atsana dm den
asljdlaksjdklasljk huzurla uyuyabilirim bana müsade canlar bol şans sizeSonbahis la ödeme geldi zaten ajhsisjsjdjd
Basar şu rolude demlenelim..iki bardaklık çay koyuyorum..fazla uzun surmesin ama,,cumayı kacirttirma bana...iki kırmızı bı siyah bas çek gardasim..bolsansYapam hadi bu saate kadar durduk
Goruyuz öğlen spin konusunda jsjsjsiszasljdlaksjdklasljk huzurla uyuyabilirim bana müsade canlar bol şans size
İyi geceler mi desek sabahlarmi desek uykularmi desek alt üst oldukasljdlaksjdklasljk huzurla uyuyabilirim bana müsade canlar bol şans size
İçinden geleni söyle kralımİyi geceler mi desek sabahlarmi desek uykularmi desek alt üst olduk
Son gece bı oyun oynuyak dedik rolün bitmiş..kovboy filimi yüzünden kaçırdık...umarım ıslah oluruz..gecensene üç ay birakabilmistim..bakalım busene neolacak..keşke ölüm ramazanda gelse,,yoksa kumar oynarken geberip gitcem ...Evet bu gece bismillah diyip baslicaz artık hayirlsiyla kral
Akşama grsrz 😁🥳İçinden geleni söyle kralım![]()
Olsun la her türlü ölcez zaten kumar oynamaya da ölüyorSon gece bı oyun oynuyak dedik rolün bitmiş..kovboy filimi yüzünden kaçırdık...umarım ıslah oluruz..gecensene üç ay birakabilmistim..bakalım busene neolacak..keşke ölüm ramazanda gelse,,yoksa kumar oynarken geberip gitcem ...
15 yıl sonra bastonla takiliriz forumda bu gidişle Allah korusunOlsun la her türlü ölcez zaten kumar oynamaya da ölüyor
Serdar abi sana kaydiricak galiba dost ona attımSon gece bı oyun oynuyak dedik rolün bitmiş..kovboy filimi yüzünden kaçırdık...umarım ıslah oluruz..gecensene üç ay birakabilmistim..bakalım busene neolacak..keşke ölüm ramazanda gelse,,yoksa kumar oynarken geberip gitcem ...