Makina diyorsa haklıdıruzun hikaye benim bu büroya yatırım yapma sebebim bunların reklam verdirdiği grupla alakalıydı
adamlar benim dışımda kaç kişinin parasını ödemeyip ANA PARANIZLA MAX 10 KATI ÇEKİM YAPABILIRSINIZ
kuralı getirerek kimsenin kazançlarını ödemediler
sonrasında uzun uğraşlar sonucu belirli bir meblağı kurtardık
ben birkaç yerde sikayet actım beni aradılar kaç kez telefonda konustuk
paranın kalanınında ödeneceğini sikayeti kaldırmam gerektiğini söylediler 50 kez
ben yine de kaldırmadım kim kimi yerse dedim
gidip reklam yaptırdıkları partnerlerinin de ödemelerini
marketing grubundaki aracıya söyleyip biz ödeme yapamıyoruz diyip
ne siteye ne hiçbir üyeye ödeme yapmayıp kaçan korkak sitenin tekidir bu vanobet
ben daha çok detay bırakırım buraya ama gerek yok
yönetimi değiştirip genel kural ve şartlar kısmını güncelleyip
tekrardan piyasada yer edinmeye çalışıyorlar
bu kadar bilgi herkese yeterli
kanka fotografını gormek ıstemıs olabılırler serefsızlık yapıcaklar ya :ASDF:AKadın olduğum için mi güvenmediler bana o zaman ahahahhaha
3-5 kisiye öderler kalanlardan belge istenir veya bonus suistimali der geçerlerBanada öyle geldi sıkı çalışıyorlar yolcak kaz arıyorlar
Eee nasıl para bulcaklar yoksa3-5 kisiye öderler kalanlardan belge istenir veya bonus suistimali der geçerler
olay piyasada yer edinmek, bir süre yatırım alabilir miyiz diye deneme bonusunu sürdüler
bir süre de ödemeleri yaparlar sonrasında en beklenmedik zamanda
tıpkı betyolunun yaptığı gibi yatırımları toplarlar ve yeni site açarlar
konu bu kadar basit üstad
Ağzına sıçarız onların korkma 😂Korkuyorum ben ya bir dünya olay oluyor başıma iş açılmasından korkuyorum
Bence 1250 TL alıcam diye kimliğini gönderme gerek yok yine sen bilirsin.Korkuyorum ben ya bir dünya olay oluyor başıma iş açılmasından korkuyorum
kaç dakika da geldi kanka benim 30 dkka oldu gelmedi dahaevraksız benım cekım geldı
Bende de aynıBilgileri dogrulattim ama çark hala hata veriyo
10x yap 5x cek işte bro500 freebet verdi de şartını anlamadım
Atmayacaksan niye oynuyonBen kazandım ama ben 1250 tl için kimlik önlü arkalı birde kimlikle selfie falan atmam yani bunlara bence uzak durunEkli dosyayı görüntüle 967921
Çekim geldi paylaşan arkadaşlar zağolsunSiteye daha kayıt olmadım ama şartları iyi bana göre
Vanobet
Satıyorlar kanka direkt alıcıya satın bonusla hiç uğraşmayın 1500 2000e bulursanız alıcı satın direkt selfie ve kimlik, eğer ikametgah vs de girerse içine 50$a bulursunuz en az.Kral yanlış anlama bilmediğimden soruyorum belge topladıkları zaman ne yapabilirler ama ne