- 21,880
- 18,048
- 113
Sağlık olsun
İlk per yaptı 2. Per sıctıEvin performansa bak şimdi 3.per cosarlar
Canın sagolsun dost. Şans yok. İyi kuponduHarbi ucundan kaçtı Per alsaydık won cekiyoduk. Acele etmiyem dedik hata wttik dostlar kusura bakmayın
Freebetimizde mi patladıHarbi ucundan kaçtı Per alsaydık won cekiyoduk. Acele etmiyem dedik hata wttik dostlar kusura bakmayın
Freebet de aynı şekilde 1'i geldi 1'i yattı eniştemFreebetimizde mi patladı
Kusura bakma dost. Telafi ederiz inşallah önümüzdeki günlerde. Güzel heyecandi amaCanın sagolsun dost. Şans yok. İyi kupondu
Güney Kore kuponu çıkaracaktık sabaha yalan ettin bizi vurucu 😂Freebet de aynı şekilde 1'i geldi 1'i yattı eniştem
Valla ne hayallerimiz vardı eniştem çok koydu bu 😂 Erhan da mı patladiGüney Kore kuponu çıkaracaktık sabaha yalan ettin bizi vurucu 😂
Onu. Freebet patladı anaparayı dedeye bıraktı heraldeValla ne hayallerimiz vardı eniştem çok koydu bu 😂 Erhan da mı patladi
Estağfurullah. Telafisi can sagligi olsun. Şans yoksa olmuyor.Kusura bakma dost. Telafi ederiz inşallah önümüzdeki günlerde. Güzel heyecandi ama
Bir soylentiye göre arkada kg var oynuyormuş enişte 😂Onu. Freebet patladı anaparayı dedeye bıraktı heralde
Frebet güzel gidiyor henüz patlamadik enisteOnu. Freebet patladı anaparayı dedeye bıraktı heralde
Bazı donemler üst üste mağlubiyet oluyor dost. Şuan öyle bir dönemdeyiz, hakkımızda hayırlısı olsun. Şu maçta sadece ikinci çeyrek 7-8 tane serbest kaçtı. Barem 88 gördü olmadı bir türlüEstağfurullah. Telafisi can sagligi olsun. Şans yoksa olmuyor.
Flamengo nedir abi Allah aşkına nba varkenBazı donemler üst üste mağlubiyet oluyor dost. Şuan öyle bir dönemdeyiz, hakkımızda hayırlısı olsun. Şu maçta sadece ikinci çeyrek 7-8 tane serbest kaçtı. Barem 88 gördü olmadı bir türlü
Boston bildik de diğer maç yaktı işte kankaFlamengo nedir abi Allah aşkına nba varken
Nba boston dışında da mac vardi indiana ona da girseydin keske flamengo nun yerine o maçı dahil etseydin neyse sağlık olsun yapacak birsey yokBoston bildik de diğer maç yaktı işte kanka
Aynen öyle kanka o maça çok kararsız kaldım gitti geldi. Hatta flamengo da da ilk çeyrek yazdim sonradan yarıya çevirdim olacağı böyleymiş nasipte yokmuş senden devamNba boston dışında da mac vardi indiana ona da girseydin keske flamengo nun yerine o maçı dahil etseydin neyse sağlık olsun yapacak birsey yok
Adaş adımıza leke getirme sen kaybedince bizi de anıyorlarFrebet güzel gidiyor henüz patlamadik eniste
Eger bi ibnelik dönmezse frbet gelir gibi eniste bakalimAdaş adımıza leke getirme sen kaybedince bizi de anıyorlar