- 470
- 179
- 43
Gecmis olsun yakup bey
Bizdeki şans bu kadar bı ikilik daha sokamadi
BOlogna ve baskonia 39 u beklicez artıkGecmis olsun yakup bey
Kacirdigi serbstleri atsa sen ustten kaybedetken ayni macta alttan kazanan oldu forumdaBizdeki şans bu kadar bı ikilik daha sokamadi
Toteme gelcemBOlogna ve baskonia 39 u beklicez artık
Nasip onların mis ben ilk yarı 50 falan atar diye düşünüyodum pana için alt oynamak saçma geliyordu bana onlar daha ileri gorusluymusKacirdigi serbstleri atsa sen ustten kaybedetken ayni macta alttan kazanan oldu forumda
Hiç bişi kurtarmaz daha essek bunlar@yakup1997 bolognaya snirji
Gecmis olsun yakup beyHiç bişi kurtarmaz daha essek bunlar
Tesekkurler yeşil beyGecmis olsun yakup bey
Sağlık olsun dostum 🔐@Shellac bey hiç zevk alamadan hüsran kitleyebilirsiniz![]()