İki takımdan biri illa atar benceTrabzon’a kaldık inş atarlar Dh
Bence de kapasitesi var maçınTs maçı 2.5 üst bile olabilir
Milan 2yi yedi noluyo aw bunlaraBence de kapasitesi var maçın
Milan Liverpool City yaktı bugün insanlarıMilan 2yi yedi noluyo aw bunlara