Ya reis atmasına bişey denilmez zaten 3 üde yiyebilir ama 2 tane ilk yarıdan yemesi bugün kötü olduğu anlamına gelirMilanin ölüsü 1 gol bu maçta dedim![]()
Evet bana sorsalar Milan yener derdim meselaYa reis atmasına bişey denilmez zaten 3 üde yiyebilir ama 2 tane ilk yarıdan yemesi bugün kötü olduğu anlamına gelir
Selamlar mileetEvet bana sorsalar Milan yener derdim mesela
Aleyküm selam dost nasılsın nasıl gidiyor şeref verdinSelamlar mileet
Aleyküm selamSelamlar mileet
Teşekkürler efendim değişen bir şey yok sürünmeye dewamAleyküm selam dost nasılsın nasıl gidiyor şeref verdin
Saygılar konyaliAleyküm selam
Beşiktaş olmamış ama neyse 😂Saygılar konyali
Bir gün sahlanacagiz inşallahTeşekkürler efendim değişen bir şey yok sürünmeye dewam
Beşiktaş candır dostBeşiktaş olmamış ama neyse 😂