Direnemez dost direnemez burası şampiyonlar ligi adamı madam yaparlar madamBende 10 cs diyorum
Bende berabere biter diyorumBende 10 cs diyorum
O biterOran 2
Handikaplı bile denenebilir
City bu akşam çok rahat kazanır
Sen bunu Real Madride mi diyorsun ? Adamlar buranın kralı birader ne anlatıyorsun senDirenemez dost direnemez burası şampiyonlar ligi adamı madam yaparlar madam
Zidane, Figo, Raul, helguera, Carlos yok.şampiyonlar liginde Real madridi karşınıza bu kadar banko olarak almanız çok garip ya 😂
Garip olan tek şey oda sensinşampiyonlar liginde Real madridi karşınıza bu kadar banko olarak almanız çok garip ya 😂
Reali köy takimi zannetti arkadas heraldeşampiyonlar liginde Real madridi karşınıza bu kadar banko olarak almanız çok garip ya 😂
2 sene önce de bunlar yoktu forvette Joselu vardı bellingham vardı aldılar kupayı 😂Zidane, Figo, Raul, helguera, Carlos yok.
Bellingham, camavinga falan var.
Adı Real kendi fake
Saha avantajı var o kadar kolay değil citynin kazanması ,olmasına olabilirde senin soyledigin gibi yüzyılın bankosu değilDirenemez dost direnemez burası şampiyonlar ligi adamı madam yaparlar madam
Son 5 yıldır da bu saydiklarin yoktu bay hicbirsey bilmeyen. Bak bakalım son 5 yılda ne yapmış bu takımZidane, Figo, Raul, helguera, Carlos yok.
Bellingham, camavinga falan var.
Adı Real kendi fake
36k basılır mıOran 2
Handikaplı bile denenebilir
City bu akşam çok rahat kazanır
Ya ne anlatıyorsun sen madrid şl kralidir gelip direnemez diyor ramazan ramazan çok içmeyinDirenemez dost direnemez burası şampiyonlar ligi adamı madam yaparlar madam
Böyle kesin gelirli konuşmalar saçma geliyor bana çok ve gereksizbu çok bilmişe aldanıp Real Madrid'i karşınıza almayın. Man City de eski Man City değil. 3.55den MS 1 denedim yatacaksak 3.55den yatalım