mis gibi işte bi tek sigara parası lazım o kadarKapalı ceza evinde beleş kalırsın 10 yıl tüm masraflar devlete ait
mis gibi işte bi tek sigara parası lazım o kadarKapalı ceza evinde beleş kalırsın 10 yıl tüm masraflar devlete ait
En sevdiğim 😍💕Kapalı ceza evinde beleş kalırsın 10 yıl tüm masraflar devlete ait
Sigarayı da bırakırız zaten devlet sabun traş bıcağı için 300-500 ₺ aylık veriyormuş🤣mis gibi işte bi tek sigara parası lazım o kadar@aminisego
Evet yeni eklendiEklendi yargı paketine
5 kırmızı tuborg paramı istiyorum o zaman kafana koydun git 😎 😎 😎 😎Sigarayı da bırakırız zaten devlet sabun traş bıcağı için 300-500 ₺ aylık veriyormuş🤣
MAALESEF BELES KALMAK YOK.SADECE TUTUKLULAR YEMEK PARASI ÖDEMEZ HÜKUMLÜ MAHKÜMLARA YEMEK PARAYLA..TAHLIYE DE OLSAN ICRA GELIRKapalı ceza evinde beleş kalırsın 10 yıl tüm masraflar devlete ait
Otel ismi kullanarak milleti tokatlayacaklar.Merhaba arkadaşlar kaya artemisten ulaştılar beni davet ettiler otel konaklama tim masraflar bize ait bilet falan kesecekler şimdi buraya kadar normal.
Banka hesaplarım üzerinden transfer falan işlemleri olacak 6-7 banka hesabından total'de parça parça olacak şekilde 1.5M civarı bu konu hakkında bilgisi olan var mk 14 günde 102.500₺
VARMI BİLGİSİ OLAN??
İş yurtlarında aylık 5500 liraya çalışırsın.Sigarayı da bırakırız zaten devlet sabun traş bıcağı için 300-500 ₺ aylık veriyormuş🤣
Senin hesabı mı kullanacaklar %100 kara para aklarlarMerhaba arkadaşlar kaya artemisten ulaştılar beni davet ettiler otel konaklama tim masraflar bize ait bilet falan kesecekler şimdi buraya kadar normal.
Banka hesaplarım üzerinden transfer falan işlemleri olacak 6-7 banka hesabından total'de parça parça olacak şekilde 1.5M civarı bu konu hakkında bilgisi olan var mk 14 günde 102.500₺
VARMI BİLGİSİ OLAN??
Çıktıktan sonra düzen baya bi değişir zaten batmış olacaz zaten batmışızİş yurtlarında aylık 5500 liraya çalışırsın.
Cezaevinden çıkınca eline bir kağıt gelir ve kağıtta der ki ' infaz ettiğiniz ceza sonucunda iaşe bedeli olarak devlete şu kadar miktar borçlusunuz ' .
Tabiki zaten öyle olacak ne yapmak lazım bilmiyorum zaten kötü durumdayımSenin hesabı mı kullanacaklar %100 kara para aklarlar
denedin mi ?2 Haftada 102.5 güzel para zaren şimdiki sorunlardan kendimi içeri attırmayı planlıyorum denemeye deymez mi ilk 14 gün mersin'de sonraki adım kıbrısta bu her zaman düzenli olacak anlayavağım takı hesap patlayana kadar
Hiç gereği yok dost inan bana.Çıktıktan sonra düzen baya bi değişir zaten batmış olacaz zaten batmışız
Yarına söz verdikdenedin mi ?
Biliyorum başa neler gelecek ama uçurumun kenarındayım gibiHiç gereği yok dost inan bana.
Bu muhabbetlerden 2020den beri ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor.
Dışarıda olmak özgür olmak bir şekilde seni o uçurumlardan kurtarır.Biliyorum başa neler gelecek ama uçurumun kenarındayım gibi
Avukat bu kadar iyi bilmiyordur ab🤣Dışarıda olmak özgür olmak bir şekilde seni o uçurumlardan kurtarır.
Ama içerde iş öyle değil.
Aana şöyle bir hesap yapayım.
Diyelim ki hesabı kullandırdın 6 kişinin parası geçti.
Dosyan 4 yıldan açılacak 3 kişiden fazlaysanız 6 yıla yükseltilecek dolandırılan adamların parasını ödemezsen iyi halden 5 yıla inecek.
Ve bu ceza 6 kişi üzerinden ayrı ayrı verilecek neticede 30 yıl alacaksın 1 yıl denetime düşecek 14 yıl yatacaksın.
102bşn tl için 14 seneni feda etmeye değermi?
😂Avukat bu kadar iyi bilmiyordur ab🤣