- 22,735
- 29,131
- 113
tatile gelcem bu yazMersin'de normalde hava sıcaklığı çok olmuyor da nem insanı bunaltiyor
tatile gelcem bu yazMersin'de normalde hava sıcaklığı çok olmuyor da nem insanı bunaltiyor
Hacca gidersen @tusubana33 dostumuzu da götürÇıkarsam foruma girmem hacca giderim 😅 bide sizle mi uğraşacam
Bağımlısın işte 🤣🤣🤣🤣🤣Ooooo 27-18 olmuş wonza
Tebrikler meto dm açıkOoooo 27-18 olmuş wonza
Maşşallah gelen kuponu bilmeden sinyal @şellakTebrikler meto dm açık
Kadim dostumun kadim dostu değer mi 540 lira içinön yüzü gönderdim bira almaya gitmeden önce geldim yine onaylanma süreci devam ediyor yarına gelir artık
Ekli dosyayı görüntüle 989872
Geçen gün 42 saat sürdü çekimön yüzü gönderdim bira almaya gitmeden önce geldim yine onaylanma süreci devam ediyor yarına gelir artık![]()
Ekli dosyayı görüntüle 989872
Yetişiyor ÇokMandalina yetişiyor mu orda![]()
benim kimligin ön yüzü bi tek babamda yoktur kamu malı gibi açık sekilde dagıtımda benim ön kimlikKadim dostumun kadim dostu değer mi 540 lira için![]()
Hayatı bitmiş resmen6500 TL kazandı diye sevinip güxel iş kanka ayda 1 maaş bedavadan geliyor diyip 3. Haftasında kapalıda görüşüne gitmiştik . finaldw 40 kusur dosya ayrı ayrı yiyip 80 sene yatarı vardı . sende o ışığı görüyorum şuan
siz o gün 5k çekmistiniz aman neyse gelir illa 542 tlnin lafını etmeyecegim bedava para söz konusu 😎 😎 😎Geçen gün 42 saat sürdü çekim
Tusubanayı da Götürsün terbiyesizim 🤠 🤠Hacca gidersen @tusubana33 dostumuzu da götür
bugün de 5ksiz o gün 5k çekmistiniz aman neyse gelir illa 542 tlnin lafını etmeyecegim bedava para söz konusu 😎 😎 😎
diyorum işte gitsin görsün 10 sene sonra hapisten cıkınca foruma gelir hapishane anılarını anlatır6500 TL kazandı diye sevinip güxel iş kanka ayda 1 maaş bedavadan geliyor diyip 3. Haftasında kapalıda görüşüne gitmiştik . finaldw 40 kusur dosya ayrı ayrı yiyip 80 sene yatarı vardı . sende o ışığı görüyorum şuan
Dm kapatıyorum bak son 5 dkTusubanayı da Götürsün terbiyesizim 🤠 🤠
Şapkalı emojiyi nerden öğrendin yav 😱😱😱😱😱Tusubanayı da Götürsün terbiyesizim 🤠 🤠
10 senede bile çıkamazdiyorum işte gitsin görsün 10 sene sonra hapisten cıkınca foruma gelir hapishane anılarını anlatır![]()