Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kaybetti Alpakone / Birikimi Bastık Kendimizi Yaktık

Kupon Miktarı
137.427
Kupon Oranı
3.58

TanerDark

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
328
135
43
Suan o paraya ihtiyacı olan var ayrıca ne oldu da başına birimi vurdu aymı tutuldu o kadar bastın yaaahu.
 

Mehmet1280

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,625
2,888
113
hocsm kusurabakmada sen kendin kaşınmışsın akiam koskoca ts maçına kg veya üst veya ts kazanır alsaydın min 250k çekimini veriyodun
 

Alpakone

...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,828
2,904
113
şimdi dm den yazanlar var bi roll yaptırmadın kupona o kadar basmıssın felan filan diye 3 senedir forumdayım 1 kısı al su benden olsun roll yap demedi ama istemeye gelınce 17 tane dm olmuş kafamız dagılsın dıye konu actık yıne kafamızı dagıttınız

@Shellac konuyu kıtlermısn dostum
 

Ahmtcnaltntss

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,700
2,296
113
Bayram arefesi şu parayı kaybetsem kafayı yerim şu paranın yarısı olsa 6gün iznimde yer içer gezerdim
 

ozkancoskun57

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
19,593
4,045
113
şimdi dm den yazanlar var bi roll yaptırmadın kupona o kadar basmıssın felan filan diye 3 senedir forumdayım 1 kısı al su benden olsun roll yap demedi ama istemeye gelınce 17 tane dm olmuş kafamız dagılsın dıye konu actık yıne kafamızı dagıttınız

@Shellac konuyu kıtlermısn dostum
Adam ztn kayıp yaşamış bide dm mi atmışlar
 

burdurlu1515

Allah var gam yok!!!!
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
5,062
1,779
113
şimdi dm den yazanlar var bi roll yaptırmadın kupona o kadar basmıssın felan filan diye 3 senedir forumdayım 1 kısı al su benden olsun roll yap demedi ama istemeye gelınce 17 tane dm olmuş kafamız dagılsın dıye konu actık yıne kafamızı dagıttınız

@Shellac konuyu kıtlermısn dostum
Sıkma canını nasıp değilmiş kardeşlerin yanında
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,384
63,431
113
Banlandı zaten boşverin güldük eğlendik kandırıldık :D
Size iyi oldu bide bana tepki gösterdiniz.ben adamı tanıyorum diyorum 1 taneniz bile o diyorsa doğrudur diyip cikmadiniz konudan bide bana kizdiniz ben size iyilik olsun diye uyardım.kufur falan ettimi bidaha ben cildim konudan sonlarda ne oldu bilmiyorum yeni geldim
 
Üst