- 540
- 171
- 43
Okumadan siliyorum gelen mesajları
Ekleme yapan bir sekilde ulaşır merak etmeSpam smsleri gelmemesi iyi de bazı siteler ekleme yapınca sms atıyordu öyle görüyorduk o kötü oldu
Neyimi seviyorlar la gerçi manken gibi adamım puahaSeni seviyorlar puhahaha
Sms beni hiçbir şekilde rahatsız etmiyordu yeni akıllı telefonlarda özellikle redmi cihazlarda SMS geldiği bile belli olmuyordu ben spam ve engrllenenler mesajlar kısmına girersem orda toplu şekilde görüyordum zaten spam korumasından dolayı O nedenle mesajların engellenmesi bana çok koydu başkalarını bilmem tabii burada birkaç kişi daha vardır engellenmesini istemeyenDaha düzelme şansı yok
Bir süre Türk GSM operatörlerinden mesaj atarlar o numaralar da hemeb engelleniyor zaten
Bu kadar taciz fazlaydı iyi oldu
Promosyonu olan sana ulaşır bir şekilde zaten
Bir şekilde ulaşmıyor öyle bir şey yok geç onu senEkleme yapan bir sekilde ulaşır merak etme
1 tane bile Yok mis misoh be kurtulduk 1000tane mesaj olurdu 3tane gelmiş
inş1 Nisan 2026 itibarıyla yürürlüğe girecek düzenlemeye göre, özellikle yurtdışından Türkiye'deki kullanıcılara gönderilen ve içerisinde internet bağlantısı (URL) bulunan SMS ve MMS'ler artık operatörler tarafından iletilmeyecek. Bu adımın, dolandırıcılık, yasa dışı bahis ve benzeri faaliyetlerin önlenmesinde etkili olması hedefleniyor.
Şükür kurtuluyoruz şu smslerden
Hani gelmeyecekti sabah bi baktım 18 mesaj var yurtdışı1 Nisan 2026 itibarıyla yürürlüğe girecek düzenlemeye göre, özellikle yurtdışından Türkiye'deki kullanıcılara gönderilen ve içerisinde internet bağlantısı (URL) bulunan SMS ve MMS'ler artık operatörler tarafından iletilmeyecek. Bu adımın, dolandırıcılık, yasa dışı bahis ve benzeri faaliyetlerin önlenmesinde etkili olması hedefleniyor.
Şükür kurtuluyoruz şu smslerden
Bende 2 gündür yok 1 tane geldi sadece 😀Hani gelmeyecekti sabah bi baktım 18 mesaj var yurtdışı