Mesaisi bitti dostMustafa artık deneme bonusu paylaşmıyorsun dikkatimi çekti kötü bir şey yoktur umarım
Mesaisi bitti dostMustafa artık deneme bonusu paylaşmıyorsun dikkatimi çekti kötü bir şey yoktur umarım
No değişip kumarı bırakmak tek çareBunlar arsız o... çocuğu bunlardan kurtuluş yok
Öyle gözüküyor bunlara inadımdan bırakacam a.kNo değişip kumarı bırakmak tek çare
🤣🤣 bizi beğenmiyorlar emmoğluMustafa artık deneme bonusu paylaşmıyorsun dikkatimi çekti kötü bir şey yoktur umarım
Haklılar Mustafa 😂😂🤣🤣 bizi beğenmiyorlar emmoğlu
Kalbim kırıldı 😂😂Haklılar Mustafa 😂😂
İyi adamsın Mustafa ama eleştirileri dikkate al 😂Kalbim kırıldı 😂😂
Sağolasın başkan bazılarını not ediyorum 😂İyi adamsın Mustafa ama eleştirileri dikkate al 😂

Tek çare numara değişikliğiDünden beri yine bir yöntem buldular farkli farkli tek tük gelmeye başladı bunlarla başa çıkılmaz usta
Onu da yaptık bir kaç sitede para çekebilmem için numara değişikliği şarttı onu yaptım yine İstanbul pasif numarası gibi arayan arayanaTek çare numara değişikliği
Numaranı bir kez dahi paylaştı isen gelir reisOnu da yaptık bir kaç sitede para çekebilmem için numara değişikliği şarttı onu yaptım yine İstanbul pasif numarası gibi arayan arayana
Bende yok nasıl yollamislar sana çok ilgincBunlar arsız o... çocuğu bunlardan kurtuluş yok