- 8,409
- 10,709
- 113
Valla bizde bunalimdayiz ama sesimiz çıkmıyor dost sakin ol lütfenDost bunalımdayim kayıp çok para yok
Valla bizde bunalimdayiz ama sesimiz çıkmıyor dost sakin ol lütfenDost bunalımdayim kayıp çok para yok
Geçmiş olsun kral inşallah düzelir beDost bunalımdayim kayıp çok para yok
Tmm kusura bakmayın beyler özür dilerim psklojik olarak iyi değilim size iyi rollerValla bizde bunalimdayiz ama sesimiz çıkmıyor dost sakin ol lütfen
İnşallah dost bakalımGeçmiş olsun kral inşallah düzelir be
Önemli değil dost ama herkes kayıp yaşıyor en iyisi içinde tutmak kendi halinden en iyi yine insan kendi anlarTmm kusura bakmayın beyler özür dilerim psklojik olarak iyi değilim size iyi roller
Öyle tabide bı dünya para kaybedip su bile alamiyoz pskloji kalmıyor işte ise gelioz para algısı yokÖnemli değil dost ama herkes kayıp yaşıyor en iyisi içinde tutmak kendi halinden en iyi yine insan kendi anlar
Eywallah sende hoşgeldin dostBol şanslar
1dk boş dedikte biraz fazla oldu neyse devam kurmayaEywallah sende hoşgeldin dost
Saat 6.20 geçiyor vakit daralıyor Hadi hızlanın biraz 😄Eywallah sende hoşgeldin dost