- 10,721
- 5,753
- 113
3 dk 16 güzel
Wp de 100 tane adam var herkese sürekli tek tek yazamam ki ne yapayım yani ne zaman konu acsan gelip konuna dahil oluyorum zatenBen para için yazdığına dair bişi söylemedim sen lafı tersten anlıyorsun whatsptan sana devamlı yazan benim demek istedim ama ikimizde birbirimizi anlamıyoruz galiba sorun yok benim için
Şu çeyrek dep durmasa yine olabilir di durduİlk çeyrek sayısı çıksa idi sıkıntı yoktu çok zor
Bizimde wp de 200 tane adam var herkese de cavep verebiliyoruz ve her zaman da biz yazmiyoruz ama sıkıntı yok tartışma yeri değil burası eywallahWp de 100 tane adam var herkese sürekli tek tek yazamam ki ne yapayım yani ne zaman konu acsan gelip konuna dahil oluyorum zaten
Azrail belk ben uyurum gelirse sabah bulurum seniBizimde wp de 200 tane adam var herkese de cavep verebiliyoruz ve her zaman da biz yazmiyoruz ama sıkıntı yok tartışma yeri değil burası eywallah
Puclik yapıyorDepin 2 dkdir sayisi yok
Hayir abi anca beraber kanca beraber gidersen biter hahahAzrail belk ben uyurum gelirse sabah bulurum seni![]()
senin dinin de düşüncelerin de beni ilgilendirmiyor maalesef ben her zaman net konuşurum sen mılletı dını ıle yargılayamazsın yargılarsan yol verırler burası kumar platformu diyanet.com değil burda ateisti de var yahudisi de var muslumanı da var kımseyı islama inanmıyor dıye suclayamazsın bana paragraf yazacağına git son sohbetımızı oku ondan sonra yazÖmrümde bir defa senden odul aldim başka bir konuda da zaten seni seçip attığın miktarı sna attim ne anlatıyorsun sen ben Müslümanım sen benim dinime laf eden adamsin yoksa benim sana karşı hic bir kotu niyetim yoktu ama bu forumda rengimiz çizgimiz birdir yoksay senin bileceğin iş