- 31,531
- 17,239
- 113
133 at sende abi açıklamaya benden kahve yazAdamlara bak ya 50 k borç odemisiz hala dosya kapatmak için 33 TL istiyor yok diyorum gülüyor ibne 50 odemissin 33 TL yokmu diyor
133 at sende abi açıklamaya benden kahve yazAdamlara bak ya 50 k borç odemisiz hala dosya kapatmak için 33 TL istiyor yok diyorum gülüyor ibne 50 odemissin 33 TL yokmu diyor
Kimdi o sarmadolma mıydı neydi. Kazananlar roll açsın deyip rollden ödül alıyor tek roll açmayan kendisi. Neden açmadın diyorum kahvedeyim cihaz yanımda değil diyor. Ulan o zaman onca sayıyı nasıl saydın ödülü nasıl indirdin cebe. Hem cihaz yoksa buraya nasıl yazıyon. Adam kendini çok akıllı sanıyor rollüme falan gelirse direk işine bak dicemOlum.gecenki konuya atıfta bulundum sorumluluk bana ait hahahahaha
33 yok olsa atacam zaten133 at sende abi açıklamaya benden kahve yaz
Abi bende 7 TL var üstüne koyun beyler icra kapatacaz hadi33 yok olsa atacam zatenkahveyi geçtim
Bol.sams kuruSon adım hayde kurutun ben aldım sayı çıktı şansıma gelmezse kasa bitene kadar devam roll uzun da sürebilir kısada kusura bakmayın
Bol sansSon adım hayde kurutun ben aldım sayı çıktı şansıma gelmezse kasa bitene kadar devam roll uzun da sürebilir kısada kusura bakmayın
Kadın bunlar kolsuzlukları tutar bi yerdeSon adım hayde kurutun ben aldım sayı çıktı şansıma gelmezse kasa bitene kadar devam roll uzun da sürebilir kısada kusura bakmayın
Son adım hayde kurutun ben aldım sayı çıktı şansıma gelmezse kasa bitene kadar devam roll uzun da sürebilir kısada kusura bakmayın
[/QUOT
Yazdığın gibi gelsinnn dostum
Yemin ederim benim hesapta da 7 TL var ,Abi bende 7 TL var üstüne koyun beyler icra kapatacaz hadi
Kuruyacak bir şekilde5 dakikada 20 atmışlar nasıl kurutwcaz bunları
Ben aldığımda 14 sayı idi 19 olmuş hakim bey şikayetçiyim maalesef ☹Kadın bunlar kolsuzlukları tutar bi yerde
Kumar için mi bıraktın sende abi hahahahaYemin ederim benim hesapta da 7 TL var ,![]()
Yargılarız hemenBen aldığımda 14 sayı idi 19 olmuş hakim bey şikayetçiyim maalesef ☹