Emin ol ki şu operasyon olmasaydı bu maçların hiç biri böyle olmazdı.Operasyon sonrası şike başladı.
Emin ol ki şu operasyon olmasaydı bu maçların hiç biri böyle olmazdı.Operasyon sonrası şike başladı.
Denk gelebilir bu arada o ama 3ünün de büyük takımlar olması tesadüf ihtimalini düşürüyor. Birilerini zengin ettiler işteKanka ztn görmüyonmu 3 maçta 5 ve üstü gol oldu süper lig de 5 gol ve üstü 3 maç kaç kere gördük 1 hafta içinde iyi yapıyorlar bu işi bide yasalda da fenere oynayanlara iade yapmışlar twitter çalkanıyordu kahpeler bide kazandırmıyor ellerinde oynatıyor
İşte tamam bak dün kü samsunspor maçında olsa anlarımda şu 3 maç bana makara gibi geliyor en olması gereken maç samsun maçıydıDenk gelebilir bu arada o ama 3ünün de büyük takımlar olması tesadüf ihtimalini düşürüyor. Birilerini zengin ettiler işte
Baş belan geldi 🙃1.ADIM
Kendisinden nefret etsem de jorge jesusun çok güzel bi lafı vardı. "Bu ligin sportif gerçekliği yok. Biz kazansak bile"Ya kanka ayarlamışlar herşeyi düzenek belli hepside bilerek geriye düşüyor şu trabzon 10 kişiden 2 gol yedi bugün biri penaltı o p6 nında p6 alakası yok biliyormusun herşey aayarlı düzeneği kurmuşlar kendileri nasıl kazanırsa en yasa dışını kendileri yapıyor koyun gibi güdüyorlar milleti