- 19,378
- 11,609
- 113
evettttttttttt
Aynen öyle dost. Haberlerde sadece bize görmemiz gereken, inanmamız gerekenler servis ediliyor. Herseye olduğu gibi inanmayiz dost, gitsinler anca cahil cuhelayi inandirsinlar.Emin ol ki şu operasyon olmasaydı bu maçların hiç biri böyle olmazdı.
Bu ligi siyasiler ve devlet yönettiği sürece bi bok olmaz ben galatasaraylıyım onlar nasıl isterse öyle bak biz bu bokun içindeyiz ben olanı görüyorum bize denk gelmiyor kazanmak hep kendileri en cehennemlik bunlarKendisinden nefret etsem de jorge jesusun çok güzel bi lafı vardı. "Bu ligin sportif gerçekliği yok. Biz kazansak bile"