- 1,165
- 304
- 83
Herkese iyi günler dilerim dostlar..
Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
