Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bizim Çocuklar

aydinci1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,165
304
83
Herkese iyi günler dilerim dostlar..

Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
 

Karamsar34

Forum Yetkisizi 🍀
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,972
992
113
Herkese iyi günler dilerim dostlar..

Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
Dünya kupası ülkece izleniyor heyecanlı abi heyecanımızı yediler ilk maçta
 

aydinci1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,165
304
83
Bizden bu torpilli milli takım olduğu sürece bir 💩 olmaz
Can Uzun 4 resmi maçta oynamadığı sürece milli takım değiştirebilirmiş adam değiştirse eleştiremicez 1 dk bile oyuna almamak nedir böyle bi adamı? Hem de gole ihtiyaç varken. Tercihler çok rezalet
 

aydinci1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,165
304
83
Diom ya FB GS lobisi olmayacak hakeden alacan
Galatasaray taraftarıyım %100 katılıyorum Kaan Ayhan ne alaka mesela Kahveci, Söyüncü, Mert Günok, Salih Özcan bu 5 isim yerine Aral Şimşir, Enes Ünal, Adil Demirbağ, Semih Kılıçsoy gibi isimler girebilirdi. Semih özellikle forvet kıtlığında ne alaka kadroya alınmıyor tuhaf işler dönüyor
 

Ozi3535

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,915
2,174
113
Bizimkiler karamsarlığa düşmeye dünden razı. Bugün karamsarız yarın Paraguay'ı yenersek şampiyon adayı ilan ediliriz. Bizde böyle. Değiştiremiyoruz.
 

Osman1331

Saygılarımla...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,152
1,808
113
Meksika şampiyon yapacaklar
 

safa61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,078
2,246
113
maç 0 bitecek ve biz ABD yi yenip gruptan çıkacağız
 

recentgod37

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,763
1,042
113
Bazılarınız baya cins la adamlar top oynamaya çıkıyo herifin bi yoğurt yiyişi var yıllardır aynı şeyi yapıyo aynı kadroyla oynuyo iyisiyle kötüyüse euroya götürdü çeyrek final oynattı uluslar liginde A ligine kadar çıkarttı 24 yıl sonra dünya kupasına götürdü hala vay onun hakkını yiyyo şunu lobisi bunun lobisi :D Bugün keremi barışı götürmese aynı güruh adamlar ilk maçtan sonra yine o kadar eleme oynadı aral nerden çıktı çocukların hakkı yendi diyeceklerdi. Vallahi kaostan besleniyonuz bayılıyonuz problemlere
 

Adem1616

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,047
305
83
Bazılarınız baya cins la adamlar top oynamaya çıkıyo herifin bi yoğurt yiyişi var yıllardır aynı şeyi yapıyo aynı kadroyla oynuyo iyisiyle kötüyüse euroya götürdü çeyrek final oynattı uluslar liginde A ligine kadar çıkarttı 24 yıl sonra dünya kupasına götürdü hala vay onun hakkını yiyyo şunu lobisi bunun lobisi :D Bugün keremi barışı götürmese aynı güruh adamlar ilk maçtan sonra yine o kadar eleme oynadı aral nerden çıktı çocukların hakkı yendi diyeceklerdi. Vallahi kaostan besleniyonuz bayılıyonuz problemlere
Kardes iyi diyonda gs den fb den topluyolar topcuları bi forvetimiz yok deniz can falan gs fb de oynasa 90+10 dk kalır sahada
 

morgana

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,569
2,318
113
Herkese iyi günler dilerim dostlar..

Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
reis 24 sene sonra ilk kupa olunca hevesim yendi benim. sabahın 6.30 unda çok mutlu kalkmıstım maç günü maça basladık mutluluk bitti bende. takımda çok iyi oyuncularımız var takıma lafım yok ama teknik direktörün 85 dk kerem inadına çok sinir oldum ben mesela yani 3 tane yedek forveti o zaman milli takıma neden davet ettin karsı taraf defans ortalama 1.95 fiziki bir defans kerem 1.72 zaten adamı fenerdede sevmiyorum. mesela dış şut fantazisinede lafım yok ama arda harici yani kullanması gereken oyuncu harici ayagına gelen dış şut denedi. zaten grubumuz 4 takımlık ve bu 3 takım bi üstte çıkıyor elenirsek çok kötü moral düşer bende umarım yarınki maçı 2-0 yada 3-1 gibi sonuclarla kazanırızda umudumuz artar
 

burakkdoan

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,067
1,319
113
Herkese iyi günler dilerim dostlar..

Dünya Kupası başlarken küçük bir çocuk gibi heyecanlıydım hatta maç öncesi gece uyuyamadım, evde izlemek yerine meydana inip marş söyleyerek bayrak sallayarak izlemek istedim ama skor ve oyun malum. Gelelim konuya, aslında Paraguay galibiyeti ve muhtemelen çıkmayı garantileyen rotasyon yapacak ABD'den puan almamız durumunda yine gruptan çıkacak olmamıza rağmen heyecan yok denecek kadar düşmüş yerini karamsar ve umutsuz bir ruh haline bırakmış hissediyorum.. Normalde Türkiye kazanmak zorunda deyip bahis almam gerekiyor ona bile güvenemiyorum sizce 1 maçta tüm düşüncelerin bu derece değişmesi doğru mu? Yoksa biz millet olarak çok mu karamsarız düşünceleriniz nedir?
Bir maçta düşüncelerimin bu kadar değişmesi normal çünkü oynayacağımız maç sayısı 3
 

aydinci1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,165
304
83
Bizim problemimiz takımımızın potansiyeli çok yüksek, Avustralya falan rakip olamaz bunu bildiğimiz için hayal kırıklığına uğramış hissediyoruz. Ben şahsen holinin şu özele bile ikram gözüyle bakarak her kar ettiğimde üç beş bastım durdum şuan gelinen nokta gruptan çıkabilir miyiz acaba? Takım silkelenirse kalan 2 maçı da rahat kazanacak gücümüz var aslında önemli olan mentalite umarım bizim çocuklar umutsuzluk yerine hırslanmıştır

1000068912.jpg
 
Üst