- 117
- 72
- 28
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?