Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bonus Kıtlığı

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,955
24,765
113
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Sömürü düzeni.
 

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
hemde daha beterini yaşıyorum. siteler artık bizden daha bitik ondan ekleme felanda olmuyor
Kanka gerçekten şoklardayım ya sürekli arıyorlar mesela gün içinde cevap veriyorum belki bonus eklenir diye adamlar utanmadan yatırım istiyor sürekli bunun için bile arıyorlar sanki yeterince sömürmedikleri gibi bi de yatırıma teşvik için arıyorlar :)
 

yldrm28

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,010
3,324
113
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Ay başı jojo mata 3k atacaksın her gün kodunu alacaksın odeon megaya haftalık 1500 atacaksın haftalık en az 20 kod alacaksın anca öyle
 

krizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
701
240
43
Kanka gerçekten şoklardayım ya sürekli arıyorlar mesela gün içinde cevap veriyorum belki bonus eklenir diye adamlar utanmadan yatırım istiyor sürekli bunun için bile arıyorlar sanki yeterince sömürmedikleri gibi bi de yatırıma teşvik için arıyorlar :)
bugün ben bir tanesini iyi bozdum :)
 

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
bugün ben bir tanesini iyi bozdum :)
Benide arıyorlar ruh gibi konuşuyorum neden uzun zamandır yoksunuz falan diyorlar bi de artık çat diye direk param yok diyorum ne diyecem ki bu nasıl bi soru neden uzun süredir yoksunuz nedir aw. Sen nasıl bozdun ne dedin kanka ?
 

krizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
701
240
43
Ay başı jojo mata 3k atacaksın her gün kodunu alacaksın odeon megaya haftalık 1500 atacaksın haftalık en az 20 kod alacaksın anca öyle
jojo olayı çok saçma. benım eskıden hesap vardı bilgileri güncellemek istiyorum. kesinlikle öyle bişey yok bizde diyor. başka hesap aç diyor. o zaman olası kazancta 2 hesabın var deyip sorun olmasın diyorum. sitemizde multi hesap yasak diyor. tamamen çıkmaz bir döngüye giriyor olay :)
 

Yavuzhan06

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,350
526
113
Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.

Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
 

Gfbarmy35

Sadece FENERBAHCE💙💛
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,746
2,919
113
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Şimdi siteler doyduu ne yazıyor ne jest tarzında biseyler eklemiyor
 

White

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
625
150
43
Valla eskiden bu 5bin yap 500 çek tarzı saçmalıklar yoktu millet rağbet edince hep ona döndü şimdi
 

krizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
701
240
43
Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.

Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
mesele senin anlattığın gibi olmayabılır tamamen. kısmen haklısın ama
 

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.

Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
Kankam iyi de benim hiç öyle olayım olmadı sitelerle yatırım yapmayan biri de değilim çok fazla yatırım yaptığım ve çok fazla zararda olduğum siteler var onlarda aramıyor sormuyor ayrıca hani tek ben olsam tamam derim de benim gibi çok fazla kişi belki de kumarla ilgilenen insanların %80’ i görmüyor bonus falan eskisi gibi
 

White

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
625
150
43
Siteler batık olur mu ya deli gibi sömürüyorlar promo yapmalarına gerek kalmıyor
 
Üst