Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Bonus Kıtlığı

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
Valla eskiden bu 5bin yap 500 çek tarzı saçmalıklar yoktu millet rağbet edince hep ona döndü şimdi
Sorma ya hele o bonuslar çıldırtıyor insanı ya bir de üzerine yatırım şartı koyuyorlar ya ne anladım ben bonustan aw param olsa yatırır kendim oynarım bonus mu isterim
 

krizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
679
238
43
Sorma ya hele o bonuslar çıldırtıyor insanı ya bir de üzerine yatırım şartı koyuyorlar ya ne anladım ben bonustan aw param olsa yatırır kendim oynarım bonus mu isterim
aynen öyle. yapacaksan dün meritking gibi promo yapacaksın. dün cok kısı cekım yaptı 1 k. bende dahıl
 

White

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
619
150
43
Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.

Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
Dolandırılan adam teşekkür mü etsin art niyetli çok site var adamın elinden bişey de gelmiyor parası gaspedilince
 

Zyeo0N

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
117
72
28
aynen öyle. yapacaksan dün meritking gibi promo yapacaksın. dün cok kısı cekım yaptı 1 k. bende dahıl
Aynen öyle kanka yapsınlar öyle bonuslar canımızı yesinler ya bu merit grubunun bonusları hep öyle zaten kingroyal, Madrid gibi onlar hep böyle 1K yap çek alan kısıtlaması yok 200 freespin mis gibi
 

Ferhatd

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,518
2,005
113
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
aynı durumlar 400k kaybettiğim site şans bonusu bile eklemiyor
 

Mtzyapi54

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
516
188
43
Arkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Malesef öyle eskisi gibi değil artık hiçbir şey
 

malikane104

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
593
216
43
Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.

Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
Dost sen hiç kazanmamışsın ki NB olasın.
Piyasada ki en kralım diyen 5-10 siteden NB um,buraya sponsorlarda var aralarında tartışma falan yok.
Aynı siteden ard arda 5-6 gün çekim yap bak bakalım tavırları nasıl.
-Risk birimimizin aldığı karar doğrultusunda...
+Risk birimi neye yönelik karar aldı?
-Üzgünüz paylaşamayız.
Öyle küfür vs hikaye kaybettiğin siteye ana avrat düz git hesabımı kapat de bak bakalım ne diyolar,Şansınız düzelir elbet bizle alakası yok.Lütfen bokunuzu yiyim biraz daha yatırım yapıp kaybedin derler.Amerikayı keşfetmiş gibi konuşmayalım rica ediyorum.
 

yldrm28

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,010
3,324
113
jojo olayı çok saçma. benım eskıden hesap vardı bilgileri güncellemek istiyorum. kesinlikle öyle bişey yok bizde diyor. başka hesap aç diyor. o zaman olası kazancta 2 hesabın var deyip sorun olmasın diyorum. sitemizde multi hesap yasak diyor. tamamen çıkmaz bir döngüye giriyor olay :)
Tam olarak hangi bilgileri güncelleyecektin
 
Üst