gecenlerde bi sitede gördüm. 10 $ bonus 40 kat çevrim veeee çevrim sonrası max 2,5 $ çekimValla eskiden bu 5bin yap 500 çek tarzı saçmalıklar yoktu millet rağbet edince hep ona döndü şimdi
gecenlerde bi sitede gördüm. 10 $ bonus 40 kat çevrim veeee çevrim sonrası max 2,5 $ çekimValla eskiden bu 5bin yap 500 çek tarzı saçmalıklar yoktu millet rağbet edince hep ona döndü şimdi
Sorma ya hele o bonuslar çıldırtıyor insanı ya bir de üzerine yatırım şartı koyuyorlar ya ne anladım ben bonustan aw param olsa yatırır kendim oynarım bonus mu isterimValla eskiden bu 5bin yap 500 çek tarzı saçmalıklar yoktu millet rağbet edince hep ona döndü şimdi
aynen öyle. yapacaksan dün meritking gibi promo yapacaksın. dün cok kısı cekım yaptı 1 k. bende dahılSorma ya hele o bonuslar çıldırtıyor insanı ya bir de üzerine yatırım şartı koyuyorlar ya ne anladım ben bonustan aw param olsa yatırır kendim oynarım bonus mu isterim
Dolandırılan adam teşekkür mü etsin art niyetli çok site var adamın elinden bişey de gelmiyor parası gaspedilinceSiteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.
Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
Aynen öyle kanka yapsınlar öyle bonuslar canımızı yesinler ya bu merit grubunun bonusları hep öyle zaten kingroyal, Madrid gibi onlar hep böyle 1K yap çek alan kısıtlaması yok 200 freespin mis gibiaynen öyle. yapacaksan dün meritking gibi promo yapacaksın. dün cok kısı cekım yaptı 1 k. bende dahıl
dikkat ederseniz zaten sitelerin bu paralara çökme olayları son 1 yılda ayyuka çıktı. o yüzden diyorum siteler bitik kanımcaDolandırılan adam teşekkür mü etsin art niyetli çok site var adamın elinden bişey de gelmiyor parası gaspedilince
Aç tostHanım efendi kıtlığı diye konu açacam bende az kaldı 😃
Birazdan birileri çıkar beter ol derhemde daha beterini yaşıyorum. siteler artık bizden daha bitik ondan ekleme felanda olmuyor
benim hakkım kim yiyorsa helal etmem de bideHanım efendi kıtlığı diye konu açacam bende az kaldı 😃
desin kral onlar deyincemi oluyoruz sankiBirazdan birileri çıkar beter ol der
Ahahaha hiç sorma kanka ya öyle bi grupta var tabii dimiBirazdan birileri çıkar beter ol der
aynı durumlar 400k kaybettiğim site şans bonusu bile eklemiyorArkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
100 k+ içerde olduğumuz site bana doğum günümde bonus vermeyi bırak doğum günü mesajı bile atmadı. Bütün siteler artık haydi kaldır kollarını oynayalım diyoraynı durumlar 400k kaybettiğim site şans bonusu bile eklemiyor
Malesef öyle eskisi gibi değil artık hiçbir şeyArkadaşlar durum bir tek bende mi böyle bilmiyorum ama sizce de son zamanların en berbat en bonussuz en parasız dönemlerini geçirmiyor muyuz ya ? Eskiden parasız kalırdım ama hiç değilse aranırdım, ya da sms yoluyla güzel bonuslar tanımlanırdı nakitler tanımlanırdı ve son zamanlardaki gibi saçma çevrim şartları da olmazdı. Hadi diyelim ki o da olmadı aramadılar sms atmadılar paylaşılan kodlardan hiç değilse güzel bir şeyler çekebilirdim şimdi o da yok saçma sapan yatırım şartları saçma sapan kodlar 50 freespin veriyor 2500 yap 1000 yatır 2000 çek gibi buna benzer saçmalıklar. Siz ne düşünüyorsunuz benim yaşadıklarımı siz de yaşıyor musunuz ?
Hangi site o dost dövelim100 k+ içerde olduğumuz site bana doğum günümde bonus vermeyi bırak doğum günü mesajı bile atmadı
gece tr nin en popiler şarkılarından birisi100 k+ içerde olduğumuz site bana doğum günümde bonus vermeyi bırak doğum günü mesajı bile atmadı. Bütün siteler artık haydi kaldır kollarını oynayalım diyor
RestbetHangi site o dost dövelim
Dost sen hiç kazanmamışsın ki NB olasın.Siteler bitik felan değil ama kim ne kadar hak ediyor bonusu ona bakmak lazım. Adamlar kendisine söylense kavga çıkartacağı lafları küfürleri kolay kolay canlı desteğe söylüyor. Sonra da beni siteden attılar beni NB yaptılar vs diye gelip şikayet konusu açıyorlar.
Sen olsan ne yaparsın ? Sen bonus verecen adam oynayacak kazanacak parası biraz geç gelince gelip küfür edecek ana bacı vs bir daha verirmisin bonus ?
Tam olarak hangi bilgileri güncelleyecektinjojo olayı çok saçma. benım eskıden hesap vardı bilgileri güncellemek istiyorum. kesinlikle öyle bişey yok bizde diyor. başka hesap aç diyor. o zaman olası kazancta 2 hesabın var deyip sorun olmasın diyorum. sitemizde multi hesap yasak diyor. tamamen çıkmaz bir döngüye giriyor olay![]()