- 20,708
- 22,367
- 113
Hayrola ne oldu veyselim
Hayrola ne oldu veyselim
Baksana kupona reis kafayı yemelikHayrola ne oldu veyselim
Sıkma canını boş koy gitsin be kumardir bu bugün olmaz yarın olur ben kaçtım Veyselim sabah 8 de kalkmam lazım hadi görüşürüz yine konuşuruz seviyorum seniBaksana kupona reis kafayı yemelik
Amma tantana yaptın be kardeşim ahhahahBaksana kupona reis kafayı yemelik
Lan kel aynak git kaşınmaAmma tantana yaptın be kardeşim ahhahah
Allah'a emanet abimSıkma canını boş koy gitsin be kumardir bu bugün olmaz yarın olur ben kaçtım Veyselim sabah 8 de kalkmam lazım hadi görüşürüz yine konuşuruz seviyorum seni
Baana cok oldu reis bisey olmaz unutuyorsun sonradan nelerim gitti oyle yinede canini skmaBaksana kupona reis kafayı yemelik
Yav birader neyin peşindesin milleti falan etiketliyor boş boş ağlıyon burda 🤣 okumak zorunda mıyız senin kaybettiğin paraya ağlamanı 🤣 kaybedince bu kadar ağlayacaksan hiç oynama aşık veysel🤣🤣Lan kel aynak git kaşınma
Cumhurbaşkanını falan da etiketle veyselim 🤣 bir de admin etiketliyor sanki sövdük 🤣
canın sağolsun beBiri beni tekkeden atsın kuponu bozdum kupon geliyor
Ekli dosyayı görüntüle 986504
Bosbelesin teki o banlanmiyorda
Geçen gün Hollanda japonya maçına 2.5 üst 10 k girdim normalde 3.5 üst giricektim ikk yar 0-0 bitine oyunda leş gib olunca bozduum 2.500e eğer 3.5 alsaydım bozma şansımda olmayacaktı ama işte o para gidicek ya Kralı gelse Boş.2019 veya 2020 yılında son maç psg 2,5 üste kalmıştı, 500 tl ye 10 k alıcktım, i.y 0-0 bitti. Kupon bozdurmaya 1k veriyordu. 2. yarı 3 gol olmaz dedim bozdurdum. Kupon geldi, o günden beri kupon bozdurmuyorum. Çok lanet durum.
Spor yap Amuda falan kalk Veysel efendi
Geldi miBiri beni tekkeden atsın kuponu bozdum kupon geliyor
Ekli dosyayı görüntüle 986504
Günaydin gunesimSpor yap Amuda falan kalk Veysel efendi
Günaydın şapşik.Günaydin gunesim
sanada günaydın tirtilimGünaydın şapşik.