- 52,051
- 49,196
- 113
Az bekle ya atar şimdiHee bozsak mi la futbol baya sıkıcı la![]()
Az bekle ya atar şimdiHee bozsak mi la futbol baya sıkıcı la![]()
Iyı verıyomıHee bozsak mi la futbol baya sıkıcı la![]()
Israil takimi diye bilerek mi birakiyor acabaBraga kaldı
500 normali 1.2kIyı verıyomı
Bnce bekle degmez500 normali 1.2k
Bakalim ms alicaktim o kadar guveniyodum da atamadi mallar ulan ajax 4 oldu yuhAz bekle ya atar şimdi
Beşiktaşı maçı izliyom dost öyle 4 oldu yazık valla böyle oynanmaz@JoeQuanqa nerdesin dost. Parayı vurdun elleaam
Onana da ne buldu mustafa eşşeğinde ne buldu tamam rotasyonda en olumsuz 2 mevkide adam yok mustafa ilk yarı o nu atsa cok fsrklı olurduBakalim ms alicaktim o kadar guveniyodum da atamadi mallar ulan ajax 4 oldu yuh
Yazık valla dost ...Beşiktaşı maçı izliyom dost öyle 4 oldu yazık valla böyle oynanmaz
Ya bu maç hocaya yazar tamam kalite farkı felan da hoca baştan kabullenmiş forvet yok yedek bırakıyor iyimi oldu oynatsan immobileyi belki oyunda kalcaktı kaçan net vst mustafanınYazık valla dost ...
Ağam hoşgeldinizOnana da ne buldu mustafa eşşeğinde ne buldu tamam rotasyonda en olumsuz 2 mevkide adam yok mustafa ilk yarı o nu atsa cok fsrklı olurdu
Bol şanslarTakilmalik roll ulasiriz basarirsak
Hoşbuldum kardo burdaydım da maçları izliyom paso benim kardeş deli dehşet beşiktaşlı pederle sabahtan beri onana ile mustafaya sövüyorlar başom ağrıdı ama haklolarAğam hoşgeldiniz