- 6,372
- 4,601
- 113
Şu yunan funzone spiker karıya tek ben mi azıom 😂😂
Butra şoktaNe dion butra clevland mı diosun 😂😂😂
Dost dışı sinekleri bile ayakta selamlıyoruzŞu yunan funzone spiker karıya tek ben mi azıom 😂😂
Aga kasa sifirlanirsa o da gider demistimNe dion butra clevland mı diosun 😂😂😂
Hee olabilir benEvet foruma atilan kuponun gelme ihtimali yoktu zatenulan aarkada aliyoz geliyor atiyoz buraya yok neyse diyelim kasayi sifirladik bir guzel
Atsak gelmezdi belki sonra tablete geçince attım kuponları toptan 😂Hee olabilir ben
M son rollde tel ss almıo gizli sekmede güvenlik için ss alınmıo diodu bende yazarak 3 kuponu getirdim
Sıkma canını dostum sağlık olsunEvet foruma atilan kuponun gelme ihtimali yoktu zatenulan aarkada aliyoz geliyor atiyoz buraya yok neyse diyelim kasayi sifirladik bir guzel
Hayırlısı dielim biz çok yaşadık böle akşamlar alışığız 😂Aga kasa sifirlanirsa o da gider demistimbaktim simdide suprizlerden gekebilecek 2 3 bahis var digerleri yatis onlarda gelmez kesin
Yok la gelen kuponlar new york 2. Ceyrek 31 atar yazmadik buraya ilk ceyrek wolwes 41 cikar 2. Ceyrek 46 ve monaco bunlar atnadiklarim bir tek şu isvec yatti 42 11 olan buraya attigimiz her kupon yatti akHee olabilir ben
M son rollde tel ss almıo gizli sekmede güvenlik için ss alınmıo diodu bende yazarak 3 kuponu getirdim
Ben hep yasiyom la psikolojimiz bozuldu zatenHayırlısı dielim biz çok yaşadık böle akşamlar alışığız 😂
Gözü olanın gözü çıksın adam paylaşan adma birde alala 😅Yok la gelen kuponlar new york 2. Ceyrek 31 atar yazmadik buraya ilk ceyrek wolwes 41 cikar 2. Ceyrek 46 ve monaco bunlar atnadiklarim bir tek şu isvec yatti 42 11 olan buraya attigimiz her kupon yatti ak
devammıHee olabilir ben
M son rollde tel ss almıo gizli sekmede güvenlik için ss alınmıo diodu bende yazarak 3 kuponu getirdim
Keske konuya bakanlari gorebilsek şak diye kem gozü yazardim burayaGözü olanın gözü çıksın adam paylaşan adma birde alala 😅
Milattan bahsediom aga ozmn dolar 3 liraydı fb baskanı aziz bubaydı 😂😂devammı
50 kere söyledimEvet foruma atilan kuponun gelme ihtimali yoktu zatenulan aarkada aliyoz geliyor atiyoz buraya yok neyse diyelim kasayi sifirladik bir guzel
o kadar zamanı nasıl tuttun aklındaMilattan bahsediom aga ozmn dolar 3 liraydı fb baskanı aziz bubaydı 😂😂
Ya onu bende merak ediom acaba sesiz takılıp takiben eden kimler die 😂😂Keske konuya bakanlari gorebilsek şak diye kem gozü yazardim buraya![]()
Neyse diyelim50 kere söyledim
Onlar goruyor olabilir zatenYa onu bende merak ediom acaba sesiz takılıp takiben eden kimler die 😂😂
Baskanlar bir el atarmı bu işe 😂😂