- 90,801
- 100,357
- 113
Ben hesabı dışladım orda bugün uyuz oldum siteye ayrıca bunların patlayacağını düşünüyorum çoğu sitede yanılmadımBetplay kimlik istiyor mu sert oynıcaz xxtreme lightning giricem 1000 x falan gelir ödüyor mu
Ben hesabı dışladım orda bugün uyuz oldum siteye ayrıca bunların patlayacağını düşünüyorum çoğu sitede yanılmadımBetplay kimlik istiyor mu sert oynıcaz xxtreme lightning giricem 1000 x falan gelir ödüyor mu
Forumun eniştesi olmak zor 😅Deneyelim yazayım benim dm senede 1 kere kapanır ona denk geldin sende
Kuruldum bu sıra şans 0
Bir de millet çok dert anlatıyo kafam patladı
Yav kazanan adam değiliz zaten moralimiz bozuk çoğu zaman keyfimiz olsa dinleyelim herkesiForumun eniştesi olmak zor 😅
12den beri 12-13 bin tl para çekmişim karttaki para 2300 onu da şimdi rulete atıyorum az önce 13te 120 tl 27de 80 tl var ikisine de 200er x açtı top yanında durdu 30da çıldıracam bu rulet her gece dayanmıyor bünye allahtan bakiye yönetimim iyi kartlar birgün patlıyor diğer gün düzeltip fullüyorumBen hesabı dışladım orda bugün uyuz oldum siteye ayrıca bunların patlayacağını düşünüyorum çoğu sitede yanılmadım
Enişte bey rahatsız olmaz benden. Eski kumbaracilardan kim kaldı 🤣Yav kazanan adam değiliz zaten moralimiz bozuk çoğu zaman keyfimiz olsa dinleyelim herkesi
Ben ftn 10 tlyken 68 ftn mi öyle bir şeyde tek attım 31 e son parayı 400x açtı12den beri 12-13 bin tl para çekmişim karttaki para 2300 onu da şimdi rulete atıyorum az önce 13te 120 tl 27de 80 tl var ikisine de 200er x açtı top yanında durdu 30da çıldıracam bu rulet her gece dayanmıyor bünye allahtan bakiye yönetimim iyi kartlar birgün patlıyor diğer gün düzeltip fullüyorum
Vallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu geceEnişte bey rahatsız olmaz benden. Eski kumbaracilardan kim kaldı 🤣
Takma kafaya Enişte Bey gün olur iyi kazaniriz, sürekliliği yok bu işin zaten.
Yok abi gelmez kuran çarpsın bu ruleti forumda biz kadar oynayan adam en adi şerefsizim yoktur babacan yok gelmiyor en son 500xi geçen sene gördük onda da 50 lira vardı gelse ne gelmese ne şöyle bi 200-300 lira varken gelse iyi oluyor da yok az önce tüm kasa gitmişti 70 tl vardı 23 atmıştı 32ye 20 tl bastım öyle topladım ulan gelsene kasa 4-5 binken o ….evladıo…çocuğu sanki bekliyor bakiyemin bitmesini ak evladıBen ftn 10 tlyken 68 ftn mi öyle bir şeyde tek attım 31 e son parayı 400x açtı
Gitti 14 te durdu yani
Gel işte hiç mi gelmiyorsun bir kere görelim yok
Forum bi nebze olsun moral veriyor enişte, uzak durmak bi fayda etmez diye düşünüyorum. Arada makara yapıyoruz gülüyoruz eğleniyoruz. Çoğumuz aynı psikolojideyizVallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu gece
Bak ben ruletten al slota gir orda saatlerce oyna tekrar düşünce rulete gir yine al slotaYok abi gelmez kuran çarpsın bu ruleti forumda biz kadar oynayan adam en adi şerefsizim yoktur babacan yok gelmiyor en son 500xi geçen sene gördük onda da 50 lira vardı gelse ne gelmese ne şöyle bi 200-300 lira varken gelse iyi oluyor da yok az önce tüm kasa gitmişti 70 tl vardı 23 atmıştı 32ye 20 tl bastım öyle topladım ulan gelsene kasa 4-5 binken o ….evladıo…çocuğu sanki bekliyor bakiyemin bitmesini ak evladı
Şansımız yok abi büyük paralarla da oynadık slotunu da skm ne bonus huntlar ne betlerden oynadık ama yokBak ben ruletten al slota gir orda saatlerce oyna tekrar düşünce rulete gir yine al slota
Bu şekil saatlerce kumar oynuyorum küçük yatırımlarla
Dün misal 150 tl parayla 60-70 bin çevrim yaptım 2100 ü gördü en fazla
Zaten o sürede sigarayı yedik son 200 kaldı onu da çektim sigara alalım diye 😃
Bize kimse moral vermıyor dost morali hep biz veriyoruz 500 iq espirilerimizle 500 demişken yak bakalım bi dm 500 atesleForum bi nebze olsun moral veriyor enişte, uzak durmak bi fayda etmez diye düşünüyorum. Arada makara yapıyoruz gülüyoruz eğleniyoruz. Çoğumuz aynı psikolojideyiz
Bilmiyorum artık şans mı sistem bizi tanıyor mu ne oluyorsaŞansımız yok abi büyük paralarla da oynadık slotunu da skm ne bonus huntlar ne betlerden oynadık ama yok
Eniste inan yıllardan beri bu bahis denilen uğraş ile uğraşıyorum. Şunu anladım. 180 TL yi gün içinde 44 bine getirdiğimde oldu 44 bini gün içinde kaybettiğimde yüksek basmak saçmalık tamamen kasayı bölerek gitmek biraz canını sıkar adamın ama sonraları faydasını görüyoruz.Vallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu gece
Öyle abim ben de anlamadım neyse size bol şanslar şu son 2300ü bi 1000x bilip 100 bin yapıp geliyorumBilmiyorum artık şans mı sistem bizi tanıyor mu ne oluyorsa
Enişte geçen sene olsa biliyorsun esirgemezdim , şimdilerde kıçımıza don almaya para yok 😅 Ateşlemek kolayda ateşimiz yok 😄😄Bize kimse moral vermıyor dost morali hep biz veriyoruz 500 iq espirilerimizle 500 demişken yak bakalım bi dm 500 atesle
Yok ben yedirmem kendimi kimseye uğraşamazlar benle burda çoğu kişiyi takmıyorum zaten sevmeyenlerde var biliyorum hepsiniEniste inan yıllardan beri bu bahis denilen uğraş ile uğraşıyorum. Şunu anladım. 180 TL yi gün içinde 44 bine getirdiğinde oldu 44 bini gün içinde kaybettiğimde yüksek basmak saçmalık tamamen kasayı bölerek gitmek biraz canını sıkar adamın ama sonraları faydasını görüyoruz.
Forum içi dengesizlere de ver cevabını ne itten sakın ne yiğitten. Açık sözlü birisin zaten.
Allah sağlık versin başkaca da ne diyeyim bilmem. En iyisini sen bilirsin yine de
Alırsın kardeşim tebriklerÖyle abim ben de anlamadım neyse size bol şanslar şu son 2300ü bi 1000x bilip 100 bin yapıp geliyorum
250 attı Cüneyt dostumuz roll acalımEnişte geçen sene olsa biliyorsun esirgemezdim , şimdilerde kıçımıza don almaya para yok 😅 Ateşlemek kolayda ateşimiz yok 😄😄