Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Cutamaniac / Kasa 1000 Hedef —

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
Betplay kimlik istiyor mu sert oynıcaz xxtreme lightning giricem 1000 x falan gelir ödüyor mu
Ben hesabı dışladım orda bugün uyuz oldum siteye ayrıca bunların patlayacağını düşünüyorum çoğu sitede yanılmadım
 

dost

🪬
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
79,016
51,005
113
Ben hesabı dışladım orda bugün uyuz oldum siteye ayrıca bunların patlayacağını düşünüyorum çoğu sitede yanılmadım
12den beri 12-13 bin tl para çekmişim karttaki para 2300 onu da şimdi rulete atıyorum az önce 13te 120 tl 27de 80 tl var ikisine de 200er x açtı top yanında durdu 30da çıldıracam bu rulet her gece dayanmıyor bünye allahtan bakiye yönetimim iyi kartlar birgün patlıyor diğer gün düzeltip fullüyorum
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
12den beri 12-13 bin tl para çekmişim karttaki para 2300 onu da şimdi rulete atıyorum az önce 13te 120 tl 27de 80 tl var ikisine de 200er x açtı top yanında durdu 30da çıldıracam bu rulet her gece dayanmıyor bünye allahtan bakiye yönetimim iyi kartlar birgün patlıyor diğer gün düzeltip fullüyorum
Ben ftn 10 tlyken 68 ftn mi öyle bir şeyde tek attım 31 e son parayı 400x açtı
Gitti 14 te durdu yani :)
Gel işte hiç mi gelmiyorsun bir kere görelim yok
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
Enişte bey rahatsız olmaz benden. Eski kumbaracilardan kim kaldı 🤣
Takma kafaya Enişte Bey gün olur iyi kazaniriz, sürekliliği yok bu işin zaten.
Vallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu gece
 

dost

🪬
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
79,016
51,005
113
Ben ftn 10 tlyken 68 ftn mi öyle bir şeyde tek attım 31 e son parayı 400x açtı
Gitti 14 te durdu yani :)
Gel işte hiç mi gelmiyorsun bir kere görelim yok
Yok abi gelmez kuran çarpsın bu ruleti forumda biz kadar oynayan adam en adi şerefsizim yoktur babacan yok gelmiyor en son 500xi geçen sene gördük onda da 50 lira vardı gelse ne gelmese ne şöyle bi 200-300 lira varken gelse iyi oluyor da yok az önce tüm kasa gitmişti 70 tl vardı 23 atmıştı 32ye 20 tl bastım öyle topladım ulan gelsene kasa 4-5 binken o ….evladıo…çocuğu sanki bekliyor bakiyemin bitmesini ak evladı
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,736
24,518
113
Vallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu gece
Forum bi nebze olsun moral veriyor enişte, uzak durmak bi fayda etmez diye düşünüyorum. Arada makara yapıyoruz gülüyoruz eğleniyoruz. Çoğumuz aynı psikolojideyiz
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
Yok abi gelmez kuran çarpsın bu ruleti forumda biz kadar oynayan adam en adi şerefsizim yoktur babacan yok gelmiyor en son 500xi geçen sene gördük onda da 50 lira vardı gelse ne gelmese ne şöyle bi 200-300 lira varken gelse iyi oluyor da yok az önce tüm kasa gitmişti 70 tl vardı 23 atmıştı 32ye 20 tl bastım öyle topladım ulan gelsene kasa 4-5 binken o ….evladıo…çocuğu sanki bekliyor bakiyemin bitmesini ak evladı
Bak ben ruletten al slota gir orda saatlerce oyna tekrar düşünce rulete gir yine al slota
Bu şekil saatlerce kumar oynuyorum küçük yatırımlarla
Dün misal 150 tl parayla 60-70 bin çevrim yaptım 2100 ü gördü en fazla
Zaten o sürede sigarayı yedik son 200 kaldı onu da çektim sigara alalım diye 😃
 

dost

🪬
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
79,016
51,005
113
Bak ben ruletten al slota gir orda saatlerce oyna tekrar düşünce rulete gir yine al slota
Bu şekil saatlerce kumar oynuyorum küçük yatırımlarla
Dün misal 150 tl parayla 60-70 bin çevrim yaptım 2100 ü gördü en fazla
Zaten o sürede sigarayı yedik son 200 kaldı onu da çektim sigara alalım diye 😃
Şansımız yok abi büyük paralarla da oynadık slotunu da skm ne bonus huntlar ne betlerden oynadık ama yok
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
Forum bi nebze olsun moral veriyor enişte, uzak durmak bi fayda etmez diye düşünüyorum. Arada makara yapıyoruz gülüyoruz eğleniyoruz. Çoğumuz aynı psikolojideyiz
Bize kimse moral vermıyor dost morali hep biz veriyoruz 500 iq espirilerimizle 500 demişken yak bakalım bi dm 500 atesle
 

Malatyali44

Arif Efendi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
21,880
18,048
113
Vallahi çok bunaldım bu sıralar yine moral bozuk oluyordu da arka arkaya vurulduk canımız sıkkın başkanla konuşup kapatsam mı hesabı diye düşündüm bu gece
Eniste inan yıllardan beri bu bahis denilen uğraş ile uğraşıyorum. Şunu anladım. 180 TL yi gün içinde 44 bine getirdiğimde oldu 44 bini gün içinde kaybettiğimde yüksek basmak saçmalık tamamen kasayı bölerek gitmek biraz canını sıkar adamın ama sonraları faydasını görüyoruz.
Forum içi dengesizlere de ver cevabını ne itten sakın ne yiğitten. Açık sözlü birisin zaten.
Allah sağlık versin başkaca da ne diyeyim bilmem. En iyisini sen bilirsin yine de
 

Passion90

Maybe ... One Day...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
35,736
24,518
113
Bize kimse moral vermıyor dost morali hep biz veriyoruz 500 iq espirilerimizle 500 demişken yak bakalım bi dm 500 atesle
Enişte geçen sene olsa biliyorsun esirgemezdim , şimdilerde kıçımıza don almaya para yok 😅 Ateşlemek kolayda ateşimiz yok 😄😄
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,796
100,355
113
Eniste inan yıllardan beri bu bahis denilen uğraş ile uğraşıyorum. Şunu anladım. 180 TL yi gün içinde 44 bine getirdiğinde oldu 44 bini gün içinde kaybettiğimde yüksek basmak saçmalık tamamen kasayı bölerek gitmek biraz canını sıkar adamın ama sonraları faydasını görüyoruz.
Forum içi dengesizlere de ver cevabını ne itten sakın ne yiğitten. Açık sözlü birisin zaten.
Allah sağlık versin başkaca da ne diyeyim bilmem. En iyisini sen bilirsin yine de
Yok ben yedirmem kendimi kimseye uğraşamazlar benle burda çoğu kişiyi takmıyorum zaten sevmeyenlerde var biliyorum hepsini
Malatyali44 diye biri var misal onun ayağını kaydırcam suyu çok ısındı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst