- 66,402
- 32,263
- 113
Ghpelik yapma olum adam kaç defa attı sana para 50 100ün neyini konuşuyon söz vermiş te atmamışta yoksa yaratacak mı aw kim kime yok yere para veriyoLan bak canımı sıkma ne qt qt konusacam qercekler acıdır ınsanı sıcırtır
Ghpelik yapma olum adam kaç defa attı sana para 50 100ün neyini konuşuyon söz vermiş te atmamışta yoksa yaratacak mı aw kim kime yok yere para veriyoLan bak canımı sıkma ne qt qt konusacam qercekler acıdır ınsanı sıcırtır
Aqa küfür etmesse bide kafası olmasa iyi cocuk aslımda😂La siz sakami yapiyonuz kavgami ediyonuz hic anlamiyorum ama sizin sonunuz bu gidisle ban olir ekremle sen.2nizde nezeli adamlarsiniz ama ayariniz kaciyor
Olum sana diyecek söz Yok vsrya dahaLan bak canımı sıkma ne qt qt konusacam qercekler acıdır ınsanı sıcırtır
Boş ypma savas sus konusturma beniGhpelik yapma olum adam kaç defa attı sana para 50 100ün neyini konuşuyon söz vermiş te atmamışta yoksa yaratacak mı aw kim kime yok yere para veriyo
Siz ne kullaniyonuz ben anlamadim zatenAqa küfür etmesse bide kafası olmasa iyi cocuk aslımda😂
Ada çayı öneriyorum arkadaslaraSiz ne kullaniyonuz ben anlamadim zaten
Olum hepinizmi asabisiniz la 3nuzde birbirinden beter neyse ac bi 25lik roll sansin var slota dalma hemeOlum sana diyecek söz Yok vsrya daha
Sanada iyi geceler adamin iyi geceler msji bile kufurluAk yerinde ban yedirecek bana herkese iyi geceler bundan sonra varya 1 2 kişi hariç iyilik yapan adamın ta akkkkoyayumm @Hayatindibi abi sana dönücem
Bana arkadaş falan deme olum işine bakAda çayı öneriyorum arkadaslara
Abi nankörlük yapıyor adamın canını sıkıyor birde tatavs yapıyor banaSanada iyi geceler adamin iyi geceler msji bile kufurlu
Gece gece seslo guldum tmm la hadi herkes gitti sende gitde dava kapansinGül gül yrrama gül gel
Ekrem tmm sende adami tahrik edip durma dmden yazmak baska boyle ulu orta yazmak baska.sorununuz varsa dmden yazisin boyle ayip oluyorhahaha aqla tmm aqlaynca yakısıyor sana küfürlü aqlama
Yok aqa bak ypılanlara nankör oluyoruzEkrem tmm sende adami tahrik edip durma dmden yazmak baska boyle ulu orta yazmak baska.sorununuz varsa dmden yazisin boyle ayip oluyor