Yok gelmez direk dm den yurur puahaGsliler de gelir bi bakmissin 1905 li olanlardan hgg
Yok gelmez direk dm den yurur puahaGsliler de gelir bi bakmissin 1905 li olanlardan hgg
Salla o zaman bak muhabbetine sohbetine herkes kendine yakışanı yapıyorYok ya ne takacam ben 2 ay aktifim 3 ay değilim zaten sıkıntı yok
Evet 3 ay pasifsinYok ya ne takacam ben 2 ay aktifim 3 ay değilim zaten sıkıntı yok
Ne zaman 3 aylık süreç başlıyor dost 😁😁Yok ya ne takacam ben 2 ay aktifim 3 ay değilim zaten sıkıntı yok
Aktif mi pasif miEvet 3 ay pasifsin
Ekim kasım aralıkNe zaman 3 aylık süreç başlıyor dost 😁😁
Valla gün belli değil ama çok az kaldıNe zaman 3 aylık süreç başlıyor dost 😁😁
Ligler başlıyor çok kötü zamanEkim kasım aralık
Hadi roll bitirelim gel Drogba kardeş kasa 20K yapcaz dahaHadı hadı hadı
2 ay aktifmis 3 ay pasif yani bisexuelAktif mi pasif mi
Losers konusu aktif olmasına bagli2 ay aktifmis 3 ay pasif yani bisexuel
Yok dost ben sex yaparken neden multi hesabımla yapayım ki 😁😁Multisexuel miydi heterosexuel miydi karistirdim
Ordakiler şu an pasif kaldi yfgfLosers konusu aktif olmasına bagli
Öyle değil la o2 ay aktifmis 3 ay pasif yani bisexuel