Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Ekim'de Mahkeme Var Durum Ne Olur

markup

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
736
644
93
Dilan polatlarin Engin polatlarin Reza zarraplarin hala dışarıda tiktok çektiği ve dassak geçtiği yerde .
Sende akını sallar gezersin yiğidim çok takma
 

sbaby1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,230
554
113
zararı karşılasan bile kamu davası.en az 2 sene 1 ay verir
 

berny49

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,937
527
113
Kardes gecmıs olsun dava acıldıgı ıcın cezada ındırım az olur en kotu 1 yıl 8 ay cıvarı alır hagb ıle yırtarsın ama mutlaka mutlaka zararı gıder kardesım yoksa o paranın ıkı katını adlı para cezası olarak odersın ıkı ucu boklu degnek kacarın yok para cıkacak hesaptan dua et baska dosyalar patlamasın ozman sıkıntı ıste.
 

hsynbrkkaya

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
275
175
43
Guzel bir takım elbise al,guzel bir tıraş, sözde dolandirilan 2 kişinin parasını öde,geçmiş cezan infazın yoksa akşama evine gel
 

Mafiaso

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,359
5,291
113
Vay oe vay. Senin de, sana bu şekilde konuşturan hükümetin de..
Gurur devri bitmismis. Gurur sizde ne arar lan namussuzlar. Ne ar var ne haya. Yazdıklarına bak.
Kimseye sövmem burada ama sana sabaha kadar usanmadan bıkmadan sokup çıkarabilirim. İnsanda utanma olur az.
Gerçi gurur onur yok diyor leş herif.
Arsızın götüne çivi çakmışlar, o ses nereden geliyor demiş.
İbnenin hem gururu yok hem parası para yanıma kaldı diyor kod kovalıyor amcık ağızlı
 

Doktoribo33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,846
1,272
113
Ek olarak adli kontrol ve yur dışı yasağı alırsın
İlerleyen süre de mahkemen olduğu için
Ama kötü olan şu davanın adı kötü SEN DOLANDIRICI OLARAK geçiyorsun hal ve hareketlerin masum olsun kedi Gibi ol siyah takım giyin ve başın eğik olsun pişmanım lafını tekrarla ek olarak senin sicil kaydın temiz mi
 

Doktoribo33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,846
1,272
113
Yanına jandarma gelirse 1 yıl cezaevindesin
Yanına jandarma gelmezse bu dediklerim olur
 

Wiskas

🔥 Beni Sınayamaz Onlar 🔥
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,472
4,240
113
Hesabını kiralamış büyük ihtimalle
 

Yavuzhan06

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,358
526
113
Ek olarak adli kontrol ve yur dışı yasağı alırsın
İlerleyen süre de mahkemen olduğu için
Ama kötü olan şu davanın adı kötü SEN DOLANDIRICI OLARAK geçiyorsun hal ve hareketlerin masum olsun kedi Gibi ol siyah takım giyin ve başın eğik olsun pişmanım lafını tekrarla ek olarak senin sicil kaydın temiz mi
Dolandırıcı değil Nitelikli dolandırıcılık ve bir kaç kişi daha olacağı icin ağır cezada yargilanacak muhtemelen.
 

Deggart

Aktif Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
52
10
8
Arkadaşlar bir numara aradı PTT den arıyorum adınıza tebligat gelmiş almadığınız için geri gidecek avukatın numarasını vereyim görüşün dedi aradım dosyanız şuan uzlaşmada 89bin cezanız var bugün öderseniz bulunduğunuz ilin adliyesine 39bin dedi uzatmadan kapattım gerçeklik payı nedir
 

lordsinov

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
189
127
43
Arkadaşlar bir numara aradı PTT den arıyorum adınıza tebligat gelmiş almadığınız için geri gidecek avukatın numarasını vereyim görüşün dedi aradım dosyanız şuan uzlaşmada 89bin cezanız var bugün öderseniz bulunduğunuz ilin adliyesine 39bin dedi uzatmadan kapattım gerçeklik payı nedir
yalan kardeşim pttden arıyorum diyenler kolpa
 

lordsinov

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
189
127
43
Dostlar kıssadan hisse dalga gecmicreo arkadaşların yorum yapmasını istiyoum tarafım adına innial hesap açılmış ve bir kişiyi dolandırmışlar ama benim haberim dahi yok 25kya yakın şüpheli olarak 2 kişi görünüyor benle beraber geçen sene ifade vermiştim şimdi mahkemeye vermişler Ekim'de mahkeme var bu durum ne olur sizce boyut ne aşamada olur
Dost kıssadan hisse tek dosya ise parayı ödersen ilk suçunsa 1.8 alırsın denetimle bitirirsin cezaevi görmeden masum davranırsan HAGB alırsan 5yıl birşeye karışmazsan kapanır,
Parayı ödemezsen 3.4 yada 4.2 hayırlı olsun yaklasık 1 yıl cezaevinde geçirirsin
 

bolder

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,443
2,654
113
Ek olarak adli kontrol ve yur dışı yasağı alırsın
İlerleyen süre de mahkemen olduğu için
Ama kötü olan şu davanın adı kötü SEN DOLANDIRICI OLARAK geçiyorsun hal ve hareketlerin masum olsun kedi Gibi ol siyah takım giyin ve başın eğik olsun pişmanım lafını tekrarla ek olarak senin sicil kaydın temiz mi
Dolandırıcıya taktik vermek harika gerçekten.
 
Üst