Iste olay.bu 30 yildir ayni terane 40 yildir hatta alanen calinan sampiylklar ne maclar alindi elimizden say say bitmez ,kime ne anlatcan buyuk bi degisim tabu yikilmaliİcardinin yanında osursalar penaltı çalarlar aw teröristleri
20x üstüne roll müHerneyse prenses bonusa girdi
En.iyi donmdede en kotu fonmdede boyle 40 yildir sarmislar orumcek agi gibi o cocuklariValla en az 10 penaltimiz bu sezon boyle verilmiyor bu tffdeki fetöcü gitmedikce bir s*k olmaz kötü oynuyoz diye bisey demiyoz yeter be aw cocuklari
Beşiktaş ağır taştır hepsinin güneş gormuyen yerlerinden dikelim ulan yeterIste olay.bu 30 yildir ayni terane 40 yildir hatta alanen calinan sampiylklar ne maclar alindi elimizden say say bitmez ,kime ne anlatcan buyuk bi degisim tabu yikilmali
🤑20x üstüne roll mü
Yok bu kadar acik bu kadar bariz oldugu hiç olmamisti fikret orman zamani en iyi donemdi o konuda benceEn.iyi donmdede en kotu fonmdede boyle 40 yildir sarmislar orumcek agi gibi o cocuklari
GS olsaydı bu olay şimdiden asporda GS şampiyonluktan ediyorlar derlerdi maç bitmedenYok bu kadar acik bu kadar bariz oldugu hiç olmamisti fikret orman zamani en iyi donemdi o konuda bence
Sen golf izle yegemim ssports taGecmıs olsun pen degıldı bence![]()
Çok konuşmada gönder bakalım roll sermayesi gözümüzün pası silinsinIste olay.bu 30 yildir ayni terane 40 yildir hatta alanen calinan sampiylklar ne maclar alindi elimizden say say bitmez ,kime ne anlatcan buyuk bi degisim tabu yikilmali
Net penaltiGS olsaydı bu olay şimdiden asporda GS şampiyonluktan ediyorlar derlerdi maç bitmeden
Bitirdiler beniÇok konuşmada gönder bakalım roll sermayesi gözümüzün pası silinsin
Zaten aspor gs tv den daha fanatik bomboş lig yav rezaletGS olsaydı bu olay şimdiden asporda GS şampiyonluktan ediyorlar derlerdi maç bitmeden
Koskoca Nişantaşı ağası bitermi la dolduralım tekrar kasayiBitirdiler beni
Dayı dogruya dogru taraftar gozuyle ızlememek lazım macıSen golf izle yegemim ssports ta
Canın sağolsun enişte sana ufak oaralar yaramıyorKayıp bonusuyla rulet deneyelım dedik onda da bakiye gözükmedi oyunda mecbur dedeye bıraktık