- 21,793
- 3,907
- 113
73
Dm yakmaya mı gittinDöndüm samanlıktan
Helal sana Laz Enişte 😂Sen kısa pantolonla köyde misket oynarken biz 3000 kişiye Dm yakıyorduk Abuzer
Bende de 12 var ya minimum 3 kat çekim nasıl yapacaksakPop galiba bi 2-3 k civarı eklicek 10k, üstüne%10 diyolar 7 k çekim var gerisi kayıp
Mn 3 kat bilmiyodum ben şok 10 kat çevrşmi var zaten Başka site bilmiyom verirse bide iknow vercekBende de 12 var ya minimum 3 kat çekim nasıl yapacaksak
vermedireal maçında penaltı inceleniyo @Abuzerkömürcü dost
Senin orası değil zaten başka %15 veriyo 10 üstüneMn 3 kat bilmiyodum ben şok 10 kat çevrşmi var zaten Başka site bilmiyom verirse bide iknow vercek
Yok samanlığı seyran oldurdum geldimDm yakmaya mı gittin
Lyon iyi geliyorBarça attı Abuzer güm Monza da da gol geldi biz yine ne tersten ne düzden