Hayır olsun!!En kötü yılbaşı günüm olacak ama dostlar kazansın kafi
Bi ihtimal,,Uzar bu maç
Çekim gelene kadar bununla devam et burada yükseltinHala çekim bekliyoruz daha anasini satayim. Yoğunluk var herhalde yoksa 70k yi 4 dk da ödemişti geçen hafta
Dost niye öyle diyorsun koca dağa kar yağıyor gel gezdirelim seniEn kötü yılbaşı günüm olacak ama dostlar kazansın kafi