- 73,997
- 39,304
- 113
Yılbaşı diye kral,,gecede tüm siteler bakımdaydıHala çekim bekliyoruz daha anasini satayim. Yoğunluk var herhalde yoksa 70k yi 4 dk da ödemişti geçen hafta
Öbür yılbaşlarına güzel geçiriyor muydun Ben hepsini kötü geçiyor 😄En kötü yılbaşı günüm olacak ama dostlar kazansın kafi
Abi drama yapmıyorum uzun yıllardır yalnız yaşıyorum. Sorunlar bitmiyor. İşten vs ayrıldım mecalim kalmadı . Durumlar iyi olursa gezeriz Elbet birgün 🙏🏻Dost niye öyle diyorsun koca dağa kar yağıyor gel gezdirelim seni
Bize mutluluk haram muroo hayata 5-0 geriden başladık ...Öbür yılbaşlarına güzel geçiriyor muydun Ben hepsini kötü geçiyor 😄
benımde aynı. mojobet gece 6dan beri ödeme yapmıyor 5 saat oldu hala ödeme aşamasında şaka gibiHala çekim bekliyoruz daha anasini satayim. Yoğunluk var herhalde yoksa 70k yi 4 dk da ödemişti geçen hafta
Hiç bir zaman umudunu kaybetme Yasin kardeşim gün doğmadan neler doğar unutma herkez kaderini yasarAbi drama yapmıyorum uzun yıllardır yalnız yaşıyorum. Sorunlar bitmiyor. İşten vs ayrıldım mecalim kalmadı . Durumlar iyi olursa gezeriz Ekber birgün 🙏🏻
Cansın abim eyvallah 🙏🏻Hiç bir zaman umudunu kaybetme Yasin kardeşim gün doğmadan neler doğar unutma herkez kaderini yasar
Tek mutlu olduğum şey bir duman aldığım zamanBize mutluluk haram muroo hayata 5-0 geriden başladık ...
Bol şans.Hızlı hızlı gidelim napalim ki😀😀Ekli dosyayı görüntüle 908135
Bolşans kralHızlı hızlı gidelim napalim ki😀😀Ekli dosyayı görüntüle 908135