Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling fatihgs1905 / Kasa 1k Hedef 5 Adım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,148
33,536
113
Ödülüne göz diktiği adama da şimdi bunları söylüyor :)))))
Ulan mal herif erhan ile ben zaten samimiyim aramızda o paranın lafı olmaz ben atar bilip bilmeeden konuşma yardımcı olmadığım insan yok sende para istemişsin benden Dm atıp rezil ediyim mi seni çakallll
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Samimiyet dediğin adam içinden gecicekti o gün de dağıtımı yapan adam kendinden verdi adamın parasını. Kaç para ? 100 tl için mi korkutuyosun beni :))))
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Atmadığı paranın burda ahkamını kesiyor helal olsun hırsız seni
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,148
33,536
113
Atmadığı paranın burda ahkamını kesiyor helal olsun hırsız seni
Kardeş sen ne tarz karektersiz çıktın be dekont ta atıyım mı ahahaha lan ne mal adamsın yeter bak bulaşma bana banlanmak istemiyorum git saf saf takıl forumda @Shellac dost banlanmak istemiyorum arkadaşı ve benide tabiki uyar konu kapansın lütfen. Maddi talep yasak forum kurallarınca
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Kardeş sen ne tarz karektersiz çıktın be dekont ta atıyım mı ahahaha lan ne mal adamsın yeter bak bulaşma bana banlanmak istemiyorum git saf saf takıl forumda @Shellac dost banlanmak istemiyorum arkadaşı ve benide tabiki uyar konu kapansın lütfen. Maddi talep yasak forum kurallarınca
Kardeşim senin 1 kuruşun benim hesabıma girdiyse eğer ben bir daha bu foruma giriş yapmam burda dağıtım için parayı aldın ibanı olan adama parayı atmayıp roll açtın adam rollcuden aldı da bişey demedi sana
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,148
33,536
113
Kardeşim senin 1 kuruşun benim hesabıma girdiyse eğer ben bir daha bu foruma giriş yapmam burda dağıtım için parayı aldın ibanı olan adama parayı atmayıp roll açtın adam rollcuden aldı da bişey demedi sana
Lan manyak mısın sen sana mı düşer bunu sorgulamak ???
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Doğru söylüyorsun kardeşim başımızdaki de hırsız bu ülkede hırsızlar seviliyor burda da olduğu gibi devaaaammm
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Atsana bana senden gelen bir paranin dekontunu şuan ?
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,148
33,536
113
IMG_5763.jpeg
Daha da kelime yaparsan küfür yersin gereksiz munakaşa etme benimle tanımadan yorum yapma hırsız diye tamam mı kardeşim ?
 

blanks

Elbistanlı ރ
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,988
2,044
113
Bak o bana hırsız diye yafta attın ya roll sahibi ile konuşmamın resmini atıyorum buraya bir daha boş yapma bana..
Ya kardeşim bana şimdi maval okumayı bırak dekont dedin para dedin bana senden gelen paranın dekontunu at buraya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst