Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling fearjr1992 / Casineon / Kasa 250 Hedef 2K

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

drogba6

G A L A T A S A R A Y
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
38,416
20,551
113
Kankam haberleşiriz ilerleyen saatlerde seviliyorsun 🍀❤
Senin için demdim zaten. Bak bugun en az 8 roll kupon vs takip ettim birisinde bile hakketiğimi alamadım. Devran döndüğünde hatırlatırım ama bunları haberleri yok.
 

anl94

Relaxx🤙
Ultra Onaylı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
2,712
1,969
113
Bende atıyorum ayben 500
 

Samoaaa41

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,359
2,268
113
Hayırlı pazarlar gardaşım nasılsın ? Burda mevzu kesinlikle para değil ben kendimden de atarım 250-500 lira ile ölmeyiz umarım anlamışsındır
Eyvallah dost. Burada iyiliğinin dokunmadığı hatrı sayılır adam azdır. Bana da dokundun zamanında sağolasın. Ama buradakiler hep bana rabbena. Çıkar peşinde gezen it çakal dolu. Günün güzel kazancın daim olsun.
 

drogba6

G A L A T A S A R A Y
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
38,416
20,551
113
Çakal sürüsü dolu. Kurt kocayınca böyle oluyor
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,187
33,596
113
Eyvallah dost. Burada iyiliğinin dokunmadığı hatrı sayılır adam azdır. Bana da dokundun zamanında sağolasın. Ama burada kiler hep bana rabbena. Çıkar peşinde gezen it çakal dolu. Günün güzel kazancın daim olsun.
Ben çetele tutmam , İyilik yap denize at gönlün güzel dostum bu düşünce ile davrandın ya verdiğim destek helali hoş olsun 👋
 

Gannicus

#Keyf-e Keder
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
25,987
6,836
113
Hayırlı akşamlar kardeşim , durum olursa paslaşırız bendesin hayırlı akşamlar ❤
Geçen seferki o büyük dagitimlarindan bı ben faydalanamadim ama hiç sesini etmedim gerek yok böyle şeylere dost. İyilik yap denize at demişler hak edene de hak ettigini vermezsen olmaz tabiki
 

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,187
33,596
113
Geçen seferki o büyük dagitimlarindan bı ben faydalanamadim ama hiç sesini etmedim gerek yok böyle şeylere dost. İyilik yap denize at demişler hak edene de hak ettigini vermezsen olmaz tabiki
Kanka bende senden pek bir şey görmedim açıkçası talepte etmedim, ama iyiyiz de problem yok keşke rica etseydin atardı 5-10k görüyorum seni arada sağlam vuruyorsun beline kuvvet hayırlı pazarlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst