- 38,416
- 20,551
- 113
Senin için demdim zaten. Bak bugun en az 8 roll kupon vs takip ettim birisinde bile hakketiğimi alamadım. Devran döndüğünde hatırlatırım ama bunları haberleri yok.Kankam haberleşiriz ilerleyen saatlerde seviliyorsun 🍀❤
Senin için demdim zaten. Bak bugun en az 8 roll kupon vs takip ettim birisinde bile hakketiğimi alamadım. Devran döndüğünde hatırlatırım ama bunları haberleri yok.Kankam haberleşiriz ilerleyen saatlerde seviliyorsun 🍀❤
IBAN at 250 atıyım konuyu kapatValla on numara ediyorsun su anda kusuru bakma da
Hayırlı pazarlar gardaşım nasılsın ? Burda mevzu kesinlikle para değil ben kendimden de atarım 250-500 lira ile ölmeyiz umarım anlamışsındırIBAN at 250 atıyım konuyu kapat
Ciddi misin Allah aşkına ss at şuraya 😂😂Dmden IBAN atmış 😂😂
Eyvallah dost. Burada iyiliğinin dokunmadığı hatrı sayılır adam azdır. Bana da dokundun zamanında sağolasın. Ama buradakiler hep bana rabbena. Çıkar peşinde gezen it çakal dolu. Günün güzel kazancın daim olsun.Hayırlı pazarlar gardaşım nasılsın ? Burda mevzu kesinlikle para değil ben kendimden de atarım 250-500 lira ile ölmeyiz umarım anlamışsındır
Ben çetele tutmam , İyilik yap denize at gönlün güzel dostum bu düşünce ile davrandın ya verdiğim destek helali hoş olsun 👋Eyvallah dost. Burada iyiliğinin dokunmadığı hatrı sayılır adam azdır. Bana da dokundun zamanında sağolasın. Ama burada kiler hep bana rabbena. Çıkar peşinde gezen it çakal dolu. Günün güzel kazancın daim olsun.
Eyvallah sağolasın dost. İyi forumlarBen çetele tutmam , İyilik yap denize at gönlün güzel dostum bu düşünce ile davrandın ya verdiğim destek helali hoş olsun 👋
Ben çetele tutmam , İyilik yap denize at gönlün güzel dostum bu düşünce ile davrandın ya verdiğim destek helali hoş olsun 👋
Hayırlı akşamlar kardeşim , durum olursa paslaşırız bendesin hayırlı akşamlar ❤1 kere vermeyince senden kötüsü yoktur dayiiii. Seviliyorsun hayırlı akşamlar 🙃
Geçen seferki o büyük dagitimlarindan bı ben faydalanamadim ama hiç sesini etmedim gerek yok böyle şeylere dost. İyilik yap denize at demişler hak edene de hak ettigini vermezsen olmaz tabikiHayırlı akşamlar kardeşim , durum olursa paslaşırız bendesin hayırlı akşamlar ❤
Kanka bende senden pek bir şey görmedim açıkçası talepte etmedim, ama iyiyiz de problem yok keşke rica etseydin atardı 5-10k görüyorum seni arada sağlam vuruyorsun beline kuvvet hayırlı pazarlarGeçen seferki o büyük dagitimlarindan bı ben faydalanamadim ama hiç sesini etmedim gerek yok böyle şeylere dost. İyilik yap denize at demişler hak edene de hak ettigini vermezsen olmaz tabiki