- 21,367
- 7,584
- 113
Sıkıntı yok dost hepimiz hergun neredeyse burdayiz yarın sen diğer gün ben görürüm eyvallahDost akşam başarılı olursam ben seni görürüm dert etme
Sıkıntı yok dost hepimiz hergun neredeyse burdayiz yarın sen diğer gün ben görürüm eyvallahDost akşam başarılı olursam ben seni görürüm dert etme
ShahshshhsBana @Damb devir etti kıskanma
Rez4 kişi 500 rol yaptıralım kızlar
Öyle dost bugün sana yarın bana bu işler böyleSıkıntı yok dost hepimiz hergun neredeyse burdayiz yarın sen diğer gün ben görürüm eyvallah
Bence piç etmeye gerek yok maç kalmamış akşam üstü damlarızalanlar roll acsın dicem mac yok hepimiz pokere gidelim @tango35 hahahaah
senin bu tavrınıda yazdım arı bil bunu yaptıgın bana saygısızlık ben ne yaptım suan? meselaSıkıntı yok dost hepimiz hergun neredeyse burdayiz yarın sen diğer gün ben görürüm eyvallah
@tango35 etiket atın ama lütfenBence piç etmeye gerek yok maç kalmamış akşam üstü damlarız
Bak muhabbetimiz var bunu ayrı yere koyuyorum normalde burda muhabbeti olan kişiler birbirini tutar ama sen beni listede oldum halde listenin dışında bıraktın daha ne yaptım diyyorsun şaka gibisenin bu tavrınıda yazdım arı bil bunu yaptıgın bana saygısızlık ben ne yaptım suan? mesela
git su lol artık sevdan gibiBeyler ben az lole kaçar az kafa dağıtıyım uyumazsam solvenin masaya damlarız yazarım. Bol şans herkese
Eyvallah dost bende bikac saat yatayim herkese iyi sabahlarAma güzel sohbet oldu eğlendik sağolun beyler
@Calypso13 @joafelix @ferdikadıoğlu @Yapabilirim @Damb
@tango35
senin rol bende birazdan yazarım yaptıgın bu tavrıda unutmam ama bil yemişssim rolünü sana naptıgımı biliyorsun risk aldıgım seyi de.Eyvallah dost bende bikac saat yatayim herkese iyi sabahlar
Allah'a emanet cümleten görüşürüz akşamaEyvallah dost bende bikac saat yatayim herkese iyi sabahlar
Bunu karsilikli yaptık degilmi sende biliyorsun ki onun birkismi sana dönecek bizde kelek iş olmaz dönmesinde kalsın boşver gereği yoksenin rol bende birazdan yazarım yaptıgın bu tavrıda unutmam ama bil yemişssim rolünü sana naptıgımı biliyorsun risk aldıgım seyi de.
Dost boşver uzatmayın gerek yok kalp kırmaya akşam başarılı olam paylaşım yaparız yine rolcüler arasındasenin rol bende birazdan yazarım yaptıgın bu tavrıda unutmam ama bil yemişssim rolünü sana naptıgımı biliyorsun risk aldıgım seyi de.
Günaydın dost sana hoşgeldin bize bb forumu sana bırakıoruz 😆Günaydın bu ne la hiç uyumuyor musunuz