- 33,277
- 33,654
- 113
Vardıya sistemi aq bu 😀Günaydın dost sana hoşgeldin bize bb forumu sana bırakıoruz 😆
Vardıya sistemi aq bu 😀Günaydın dost sana hoşgeldin bize bb forumu sana bırakıoruz 😆
Nöbeti vukuatsız teslim ettik komutanım 😆8-22 nöbeti devralındı istirahat edebilirsin asker 😂
Yanlis yapiyorsun huso. Yakismiyor sana umut ekleyin demems ki. Basta takilpleyen 4 kisiye at demis cocuk da oyle yapmis. Bana da trip atiyorsun awBunu karsilikli yaptık degilmi sende biliyorsun ki onun birkismi sana dönecek bizde kelek iş olmaz dönmesinde kalsın boşver gereği yok
hiç sorma yaYanlis yapiyorsun huso. Yakismiyor sana umut ekleyin demems ki. Basta takilpleyen 4 kisiye at demis cocuk da oyle yapmis. Bana da trip atiyorsun aw
Dmler sıfırlanmış mıhiç sorma ya
O dmlerde 20kya yakın alacak vardı aq nasıl bulcam onları
Bende de yok sifirlanmisBende hiç dm yok noldu dmlere
Bulan zaten seni bulur bulmayana dm çözüm değil tecrübeyle sabit ;O dmlerde 20kya yakın alacak vardı aq nasıl bulcam onları
1 kişiyi hatırlıyorum sadece awBulan zaten seni bulur bulmayana dm çözüm değil tecrübeyle sabit ;![]()
borcunu unutma jaajajjajaajajNeyse konuda denk geldikçe hatırlarım Zaten
Dm silinmiş kardeşmborcunu unutma jaajajjajaajaj
haklısın elzemim hersey sıfırlandı seninde alacakların 0 landı öyleysseDm silinmiş kardeşm
Başkan veresiye defterini ödemiş dostO dmlerde 20kya yakın alacak vardı aq nasıl bulcam onları
Ben hatırlarom illa 😀 gerçi dediği gibi ödeyecek adam kendi yazarhaklısın elzemim hersey sıfırlandı seninde alacakların 0 landı öyleysse