- 7,946
- 3,806
- 113
+6 uzatma
Yav beleşten gol o nasıl gol yahuilk yarı böyle biterse celtayla, lordcasinodan 4k alcaz bakalım ödeyecekler mi
kötüü.+6 uzatma
Lordcadinoya ilk yari 1 dedik oda gelmis 1700 tl onu 2 yapip cejelim zumada cekildiBen hepsine iy 0-0 skor dedim 😃
Yasin kol eyyamcı hakem boşuna maça vermediler . Net penaltımızı yediUlan nsl penaltıyı vermedi Allahsız hakem fenerin penaltısı doğruydu bizim penaltı puştmuydu vermedin pust hakem
İkinci yarı karışır maç Galatasaraya kırmızı vermesi lazım kalan maçları için bakın görün pclik yapacak bu kahpeYasin kol eyyamcı hakem boşuna maça vermediler . Net penaltımızı yedi
Maçı izlerken acaba ne zaman kırmızı kart yeriz diye geriliyor insan. Verecek kırmızı da yer arıyor hakem bozuntusuİkinci yarı karışır maç Galatasaraya kırmızı vermesi lazım kalan maçları için bakın görün pclik yapacak bu kahpe
Verecek olsa barışın ayak bileğine basılan bi pozisyon vardı orda verirdi.ama kırmızı çıkacak gibi bu maçta bence Gs erkenden 2yi atarsa Fb dağılır farka gidebilir yada maç hararetlenir kavga çıkar.Maçı izlerken acaba ne zaman kırmızı kart yeriz diye geriliyor insan. Verecek kırmızı da yer arıyor hakem bozuntusu
Hakemler Cimbomu kolluyor diyorlar ya ondan vermemiştirUlan nsl penaltıyı vermedi Allahsız hakem fenerin penaltısı doğruydu bizim penaltı puştmuydu vermedin pust hakem