Tebrikler meto yüzün gülüyor ellamHehehe Toronto 2. çeyrek 4 sayı gerideydi +4.5 oynadım şuraya 2 mesaj yazdım 21-19 öne geçmiş![]()
Tebrikler meto yüzün gülüyor ellamHehehe Toronto 2. çeyrek 4 sayı gerideydi +4.5 oynadım şuraya 2 mesaj yazdım 21-19 öne geçmiş![]()
Golcü sorunu var fenerdeFb kadrosu kotu oynamaya cok musait bi kadro yalniz,sezon basindan.beri istikratli kotu futbol oynarmi bi takim her mac kotu oyun olurmu,istisnasiz
Bence def hattida kotu bekler falanGolcü sorunu var fenerde
Orası idare eder de kremle olacak iş değil Fenerbahçe 1 tane OSİ gibi adam şar ceza sağsına çok giriyorlar dağlara taşlara vuruyorlarBence def hattida kotu bekler falan
Bence fenerin on hucum hatti ve geri 4 lusu kotuOrası idare eder de kremle olacak iş değil Fenerbahçe 1 tane OSİ gibi adam şar ceza sağsına çok giriyorlar dağlara taşlara vuruyorlar