Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Gece Muhabbeti

TORAMANKAYA

Tanınmış üye
Ultra Onaylı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
4,585
1,325
113
O kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
 

eminehawk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,078
6,336
113
O kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
Aha bire bir aynı sıkıntı 1.5 yıldır bende var Allah yardımcın olsun düşmanımın başına vermesin psikologtan 1 yıldır destek almama rağmen aşamadım bu durumu
 

Dani02

Rayaa
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
5,075
2,537
113
O kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
Yapmaya boşanma kötü olmuş barışın bence
 

eminehawk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,078
6,336
113
Ve şunuda söliyim sana iyide ayrılsan kötüde ayrılsan hele ki birde çocukları varsa her zaman içinde bir boşluk hissedeceksin
 

ELPROFOSÖR16

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,606
979
113

eminehawk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,078
6,336
113
Ha birde şurada konu açılmışken söliyim beyler evliyken kendimizi belki esir gibi hissediyoruz belki şikayet ediyoruz ama ailenizin kıymetini bilin kadınlar bizden daha kolay atlatıyor ama erkek için hele ki düzeni bozulup yalnız kalınca daha zor o yüzden eşlerinizin kıymetini bilin
 

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,201
27,461
113
Ben daha boşanamadım keşke bu duruma gelmeseydim her zaman diyorum yaşayan bilir Allah düşmanımın başına vermesin sen 4 senede atlatamadıysan biz yolun başındayız demekki
Vallahi 40 yıl geçsede gecmicek gibime geliyor insanın keşkeleri yaşaması kadar kötü bişey yok hayırlısı olsun seninde hakkında
 

eminehawk

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
11,078
6,336
113
Vallahi 40 yıl geçsede gecmicek gibime geliyor insanın keşkeleri yaşaması kadar kötü bişey yok hayırlısı olsun seninde hakkında
Geçmeyeceğini biliyorum zaten kardeşim içim yanıyor ama demekki başımıza gelecekmiş ne iş kaldı ne güç hiç bir şey yapmıyorum öyle hayatım alt üst oldu önceden derlerdi inanmazdım
 
Üst