- 4,585
- 1,326
- 113
O kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
Aha bire bir aynı sıkıntı 1.5 yıldır bende var Allah yardımcın olsun düşmanımın başına vermesin psikologtan 1 yıldır destek almama rağmen aşamadım bu durumuO kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
Selectra +rexapin 20 bile kesmiyor ablaAha bire bir aynı sıkıntı 1.5 yıldır bende var Allah yardımcın olsun düşmanımın başına vermesin psikologtan 1 yıldır destek almama rağmen aşamadım bu durumu
Yapmaya boşanma kötü olmuş barışın benceO kadar sıkıldım ki artık uyku hapı atmama rağmen bir türlü uyuyamıyorum napmalıyım dostlar kafa dağınık isten ayrıldık 3aydır esimde boşanma aşamasındayım canınızı sıktım kusura bakmayın 🤚🫠
Abla diyip durma erkeğimSelectra +rexapin 20 bile kesmiyor abla
Biliyorum şaka yaptım kral gecen güzel olsunAbla diyip durma erkeğimsenin halini en iyi ben anlarım öküz gibi uyuyan adam 1.5 yıldır uyuyamıyor 1.5 yıldır boşanma aşamasındayım çok zor kral çok zor
Kral neler yaşadığını anlayabiliyorum eğerki dava açılmadıysa barışma durumun varsa ne yap ne et barış yoksa sap gibi kalırsın ailen bile durmaz yanında dursa bile sığıntı gibi hissedersin kendiniBiliyorum şaka yaptım kral gecen güzel olsun
Konu nedir aranızda ama aldatma şiddet dışında aşılamayacak durum yok eğer varsa şansın zorlaBiliyorum şaka yaptım kral gecen güzel olsun
Bende boşandım 4 sene evvel boşluk değil karanlık hissediyorum hala atlatamadımVe şunuda söliyim sana iyide ayrılsan kötüde ayrılsan hele ki birde çocukları varsa her zaman içinde bir boşluk hissedeceksin
Konu nedir aranızda ama aldatma şiddet dışında aşılamayacak durum yok eğer varsa şansın zorla
Üzüldüm toprağım umarım herşey düzelir sıkma canınıVe şunuda söliyim sana iyide ayrılsan kötüde ayrılsan hele ki birde çocukları varsa her zaman içinde bir boşluk hissedeceksin
Ben daha boşanamadım keşke bu duruma gelmeseydim her zaman diyorum yaşayan bilir Allah düşmanımın başına vermesin sen 4 senede atlatamadıysan biz yolun başındayız demekkiBende boşandım 4 sene evvel boşluk değil karanlık hissediyorum hala atlatamadım
Yok be kral bizim hayatımızda hep birşeyler eksik gidecek artık ona alıştırmaya çalışıyoruz kendimiziÜzüldüm toprağım umarım herşey düzelir sıkma canını
Vallahi 40 yıl geçsede gecmicek gibime geliyor insanın keşkeleri yaşaması kadar kötü bişey yok hayırlısı olsun seninde hakkındaBen daha boşanamadım keşke bu duruma gelmeseydim her zaman diyorum yaşayan bilir Allah düşmanımın başına vermesin sen 4 senede atlatamadıysan biz yolun başındayız demekki
Geçmeyeceğini biliyorum zaten kardeşim içim yanıyor ama demekki başımıza gelecekmiş ne iş kaldı ne güç hiç bir şey yapmıyorum öyle hayatım alt üst oldu önceden derlerdi inanmazdımVallahi 40 yıl geçsede gecmicek gibime geliyor insanın keşkeleri yaşaması kadar kötü bişey yok hayırlısı olsun seninde hakkında
Üzüldüm abi durumuna inşallah düzelirUlan @TORAMANKAYA attın zehiri gittin
Sorma Benide skti atti Gece gece hadi kalin sağlıcaklaUlan @TORAMANKAYA attın zehiri gittin
Düzelecek bi durum yok kral müptezel olacaktık kahrımızada en azından onu atlattıkÜzüldüm abi durumuna inşallah düzelir