Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling GOKAYBET / Kasa 2K Hedef 10K

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Geçende de takip edenleri değil. 2 saatlik roll bittikten sonra saçma sapan sorulara cevap verenlere verdi. İki kişi 250 . Millet de yağ çeke çeke atladı birşey düşer diye. 120 k lar kazanıp vermeyen adam mı dağıtım yapacak🤣🤣
Lan ne biçim iftira atıyorsun sen takipnedenler arasından yaptım etkinligi
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Geçende de takip edenleri değil. 2 saatlik roll bittikten sonra saçma sapan sorulara cevap verenlere verdi. İki kişi 250 . Millet de yağ çeke çeke atladı birşey düşer diye. 120 k lar kazanıp vermeyen adam mı dağıtım yapacak🤣🤣
Ayrıca bişe diyim sana mamostenin rollunde nasıl kafana göre isim verdiğini iyi gördüm ben senin hakkaniyetli adammissin Bravo sana
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Lan ne biçim iftira atıyorsun sen takipnedenler arasından yaptım etkinligi
@Marley15 15 takip eden varsa 5 kişi kazanması normal olan kalan 10 adam bok atsın ne güzel demi siz roll yaparken full tanidiklara dağıttığınızi 1 aydır takip ediyorum ayıp denen bir şey var kardeşim ama ağzımı açmıyorum
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,638
28,841
113
Ayrıca bişe diyim sana mamostenin rollunde nasıl kafana göre isim verdiğini iyi gördüm ben senin hakkaniyetli adammissin Bravo sana
Seni bilerek yazmadım. Sadece onda değil iki rollingde de dostum olan iki kişiye de söyledim yazma bunu diye. Nabza göre şerbet. 100 k kazanıp kimseye yazmayacaksın. 30-40 k çekip iki kişi 250 atarken milleti palyaçoya döndüreceksin. Sonra gelip rollinglere katılacaksın 🤣
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Bu forumdaki kadrolasmis 10 rollcü birbirlerine ödül atıp duruyor kalan takip eden herkesi çöpe atarak ben bunu yapmayacağım beyler kazanırsak takipleyenler arasında efendi gibi çekiliş yaparız sevdiğimiz adama Dm atıp defolup gitmeyeceğim başkaları gibi bunu herkes bilsin
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Seni bilerek yazmadım. Sadece onda değil iki rollingde de dostum olan iki kişiye de söyledim yazma bunu diye. Nabza göre şerbet. 100 k kazanıp kimseye yazmayacaksın. 30-40 k çekip iki kişi 250 atarken milleti palyaçoya döndüreceksin. Sonra gelip rollinglere katılacaksın 🤣
Bilerek yazmamissin işte böyle de hak yiyen bir adamsın sen benim konuma uğrama bir daha dost kavga etmek istemiyorum seninle
 

Metings1905

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,873
37,908
113
Bu forumdaki kadrolasmis 10 rollcü birbirlerine ödül atıp duruyor kalan takip eden herkesi çöpe atarak ben bunu yapmayacağım beyler kazanırsak takipleyenler arasında efendi gibi çekiliş yaparız sevdiğimiz adama Dm atıp defolup gitmeyeceğim başkaları gibi bunu herkes bilsin
10 kısı sadece roll acıyor ondan gozune carpmıstır kankım
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Seni bilerek yazmadım. Sadece onda değil iki rollingde de dostum olan iki kişiye de söyledim yazma bunu diye. Nabza göre şerbet. 100 k kazanıp kimseye yazmayacaksın. 30-40 k çekip iki kişi 250 atarken milleti palyaçoya döndüreceksin. Sonra gelip rollinglere katılacaksın 🤣
Beğenmiyorsan katilmazsin muhtemelen koskoca adamsın ama çocuk görüyorum ben Karşımda neyse senle muhatap olmuyorum brom kendien iyi davran o kadar iyi geldim sana alttan aldım tepemize binmedigin kaldı
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,638
28,841
113
Bilerek yazmamissin işte böyle de hak yiyen bir adamsın sen benim konuma uğrama bir daha dost kavga etmek istemiyorum seninle
Bilerek yazmadım yazmam da senin gibileri. Proleterya ve mkrc ile de dargındım ama onlarla kişisel olarak sıkıntı yaşadık direk yazdım. Ama sen insanları salak yerine koyan, egolarını tatmin etmek için roll açan birisin
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,638
28,841
113
Beğenmiyorsan katilmazsin muhtemelen koskoca adamsın ama çocuk görüyorum ben Karşımda neyse senle muhatap olmuyorum brom kendien iyi davran o kadar iyi geldim sana alttan aldım tepemize binmedigin kaldı
Muhattap olmuyorum derken bile laf atıyorsun. Konuş konuş muhattap olmuyorum de. Olmuyorsan cevaplama
 

GOKAYBET

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
19,367
11,605
113
Bilerek yazmadım yazmam da senin gibileri. Proleterya ve mkrc ile de dargındım ama onlarla kişisel olarak sıkıntı yaşadık direk yazdım. Ama sen insanları salak yerine koyan, egolarını tatmin etmek için roll açan birisin
@Shellac @Daimon ikili münakaşaya girmek istemiyorum arkadaşla kışkırtıyor ortamı bozuyor bakar mısınız beyler
 

Erhan2121

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
49,365
54,169
113
Bu forumdaki kadrolasmis 10 rollcü birbirlerine ödül atıp duruyor kalan takip eden herkesi çöpe atarak ben bunu yapmayacağım beyler kazanırsak takipleyenler arasında efendi gibi çekiliş yaparız sevdiğimiz adama Dm atıp defolup gitmeyeceğim başkaları gibi bunu herkes bilsin
10 kişi dediğin kişiler sabah aksam forumda kendi ceplerinden konu açan adamlar farkındamisin odul alıp ta kaçmayan adamlar bol sans sana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst