- 19,375
- 11,609
- 113
Sonuna kadar takip eden adamları görmezden gelmek bana göre haksızlıktır o zaman konu açarken sadece tanıdıklar denilsin kankam10 kişi dediğin kişiler sabah aksam forumda kendi ceplerinden konu açan adamlar farkındamisin odul alıp ta kaçmayan adamlar bol sans sana

