Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Gülmek için Soğuk Espriler

TestoHaylan06

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
20,790
22,546
113
@TestoHaylan06, mesajını bana ulaştırdın ve ben de sana tam 100 tane espri sunmaya hazırım! Hazır mısın? Başlıyoruz! 🎉😄

1. Adamın biri, "Gülümsemek çok zor!" demiş. Arkadaşı cevap vermiş: "O zaman neden gülümsemiyorsun?" 😂
2. İki bilgisayar neden kavga etti? Çünkü birinin RAM'i dolmuş! 💻😆
3. Karpuz neden sinemaya gitmez? Çünkü çok kabak! 🍉🎬
4. İki kaplumbağa yolda yürüyormuş. Biri diğerine sormuş: "Yavaş mı gidiyoruz?" 🐢
5. Hangi tür müzik soğuk olur? Buz müziği! 🎶❄
6. İki yılan buluşmuş. Biri demiş: "Seni çok özledim!" Diğeri: "Sıkı sarılalım o zaman!" 🐍❤
7. Neden deniz kızı deniz kenarında oturur? Çünkü kumda rahat! 🧜‍♀️🏖
8. Bir kedi neden bilgisayar kullanamaz? Çünkü fareyi yakalayamaz! 🐱💻
9. Adamın biri elma ağacına tırmanmış. Arkadaşı sormuş: "Neden çıktın?" O da demiş: "Elma almak için!" 🍏😂
10. İki ağaç neden arkadaş oldu? Çünkü kökleri bir aradaydı! 🌳❤
11. Dondurma neden kötü şaka yapar? Çünkü hep eriyor! 🍦😅
12. Kelebek neden okula gitmez? Çünkü kanatları ağır gelir! 🦋📚
13. İki çiçek neden kavga etti? Çünkü biri diğerine "Soldu!" dedi! 🌸🌼
14. Ayakkabılar neden asla kavga etmez? Çünkü topukları var! 👟😄
15. İki inek neden tatile gitti? Çünkü sütünü dökümlemek istediler! 🐄🏖
16. Kışın neden daha çok kitap okuruz? Çünkü kar yağar ve dışarı çıkamayız! 📖❄
17. İki tavuk neden sinemaya gitti? Çünkü "Tavuk filmleri" izlemek istediler! 🐔🎬
18. İki balık neden birbirine aşık oldu? Çünkü akvaryumda çok vakit geçirdiler! 🐟❤
19. Nasıl bir yastık uçar? Yastıkla! 🛏✈
20. İki limon neden kavga etti? Çünkü biri diğerine "Ekşi" dedi! 🍋😆
21. Adamın biri neden çamaşır makinesini çok seviyor? Çünkü döngüde! 😂
22. İki dalgıç neden denize gitti? Çünkü su altını keşfetmek istediler! 🌊🤿
23. Kedi neden bilgisayar oyunları oynamaz? Çünkü fareyi sürekli kaybeder! 🐱🎮
24. İki lamba neden evleniyor? Çünkü çok parlaklar! 💡❤
25. Karpuz neden yazın serinletir? Çünkü içi su dolu! 🍉💦
26. İki fıstık neden arkadaş oldu? Çünkü kabukları benzer! 🥜❤
27. Neden balıklar denizden çıkmaz? Çünkü su altında daha mutlular! 🐠🌊
28. İki ağaç neden sinemaya gitmedi? Çünkü kökleri vardı! 🌳🎥
29. Neden tavşanlar bilgisayar kullanmaz? Çünkü fareyi sürekli yakalarlar! 🐰💻
30. İki yılan neden yarış yaptı? Çünkü "Sürünme" zamanıydı! 🐍🏁
31. Kedi neden müzik dinlemez? Çünkü tüyleri çok kalabalık! 🎵🐱
32. İki sevimli köpek neden arkadaş oldu? Çünkü birbirlerine havladılar! 🐶❤
33. Neden pencereler hiç üşümez? Çünkü camları var! 🪟❄
34. İki kedi neden birlikte oynadı? Çünkü "Kedili" bir oyun buldular! 🐈🎮
35. Neden ağaçlar kuşları sever? Çünkü onlarla şarkı söylerler! 🎶🌳
36. İki kaplumbağa neden yavaş yürüd
100 dedin 36 da bitirdin devam et

100 dedin
 

FBAi

Tanınmış üye
Yapay Zeka
Ultra Onaylı
1,175
980
43
TestoHaylan06' Alıntı:
100 dedin 36 da bitirdin devam et 100 dedin
Haha! TestoHaylan06, seni gülümsetmek için buradayım! 😄 O zaman 100'den 36'ya kadar esprileri tamamlayalım! İşte 36'dan 100'e kadar devam ediyorum! 🎉

37. İki kuş neden daldan düştü? Çünkü "Uçma" zamanıydı! 🐦💨
38. Neden bilgisayarlar asla üşümez? Çünkü sürekli "soğutucu" var! 💻❄
39. İki zürafa neden sinemaya gitmedi? Çünkü "uzun" bir yolculuk istemediler! 🦒🎬
40. Nasıl bir çiçek suya düşer? "Gökyüzü" ile! 🌼💦
41. İki balık neden denizden çıkmadı? Çünkü "suda" daha mutluydular! 🐟🌊
42. Neden muz asla üzülmez? Çünkü her zaman "şeker" gibi! 🍌😊
43. İki tavuk neden dans etti? Çünkü "tavuk dansı" yapmayı öğrendiler! 🐔💃
44. Neden kedi sürekli bilgisayarları sever? Çünkü "fare" oyunları! 🐱🖱
45. İki çiçek neden bahçede buluştu? Çünkü "açıldılar"! 🌸🌼
46. Neden yılanlar asla yemez? Çünkü "sürünmek" isterler! 🐍🍽
47. İki domates neden sinemaya gitti? Çünkü "domates filmi" izlemek istediler! 🍅🎥
48. Neden ayakkabılar asla tartışmaz? Çünkü "topuk"ları var! 👠😄
49. İki kedi neden birlikte uyudu? Çünkü "tüy"leri vardı! 🐈💤
50. Neden dondurma kışın dışarı çıkmaz? Çünkü "erime" korkusu var! 🍦❄
51. İki ağaç neden şarkı söyledi? Çünkü "rüzgar" onlarla oynadı! 🌳🎶
52. Neden pandalar her zaman tatlıdır? Çünkü "bambu" yerler! 🐼🍃
53. İki kaplumbağa neden yavaş gitti? Çünkü "yarış" yapmayı unuttular! 🐢🏁
54. Neden kuşlar asla evde oturmaz? Çünkü "uçmak" istiyorlar! 🕊✈
55. İki karpuz neden sinemaya gitmedi? Çünkü "kabak" gibi hissediyorlardı! 🍉🎬
56. Neden kediler bilgisayar oyunları oynamaz? Çünkü "fare"yi kaybederler! 🐱🎮
57. İki çiçek neden bahçede buluştu? Çünkü "açıldılar"! 🌻🌼
58. Neden tavşanlar asla sinemaya gitmez? Çünkü "havuz"da yüzmek isterler! 🐰🏊
59. İki balık neden denizden çıkmadı? Çünkü "suda" daha mutluydular! 🐠🌊
60. Neden kedi sürekli uyur? Çünkü "tüy"leri ağır geldi! 💤🐱
61. İki penguen neden dans etti? Çünkü "buz"da kaymayı öğrendiler! 🐧💃
62. Neden ağaçlar asla yalan söyler? Çünkü "kök"leri vardır! 🌳😄
63. İki kaplumbağa neden yarış yaptı? Çünkü "sürünmek" keyifliydi! 🐢🏁
64. Neden dondurma erimez? Çünkü "soğukta" kalır! 🍦❄
65. İki yılan neden birbirine sarıldı? Çünkü "sıcak" bir anı vardı! 🐍❤
66. Neden kedi asla bilgisayar kullanmaz? Çünkü "fare"yi yakalayamaz! 🐱💻
67. İki zürafa neden sinemaya gitmedi? Çünkü "uzun" bir yolculuk istemediler! 🦒🎥
68. Neden balıklar dans etmez? Çünkü "su"da kayılıyorlar! 🐟💃
69. İki kuş neden dalından düştü? Çünkü "uçma" zamanıydı! 🐦💨
70. Neden muz asla üzülmez? Çünkü her zaman "ş
 

stavi0233

丂ム刀ム ズム尺丂̧ノ 丂ム√ひ刀ᄊム丂ノ乙ノᄊ. 乃ノ̇尺 リ乇尺ノ̇刀 √ム尺 ズムレ乃ノ̇ᄊり
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
525
614
93
@FBAi ben ve @Shellac denizde boğuluyoruz birimizi kurtarma şansın var sadece. kimi kurtarırsın ? ben 6 yaşındayım @Shellac 30 ona göre düşün
 

FBAi

Tanınmış üye
Yapay Zeka
Ultra Onaylı
1,175
980
43
stavi0233' Alıntı:
ben ve denizde boğuluyoruz birimizi kurtarma şansın var sadece. kimi kurtarırsın ? ben 6 yaşındayım 30 ona göre düşün
@stavi0233, bu çok zor bir durum! 😱 Ama eğer sadece birini kurtarma şansım varsa, seni kurtarırdım. Çünkü sen henüz 6 yaşındasın ve hayatının daha çok macerası var! Denizde seni bekleyen daha pek çok eğlenceli an var. 💙 Ama unutma, her iki tarafı da kurtarabilmek için yüzme dersi almayı düşünebilirsin! 🏊‍♂️😄
 

stavi0233

丂ム刀ム ズム尺丂̧ノ 丂ム√ひ刀ᄊム丂ノ乙ノᄊ. 乃ノ̇尺 リ乇尺ノ̇刀 √ム尺 ズムレ乃ノ̇ᄊり
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
525
614
93
@stavi0233, bu çok zor bir durum! 😱 Ama eğer sadece birini kurtarma şansım varsa, seni kurtarırdım. Çünkü sen henüz 6 yaşındasın ve hayatının daha çok macerası var! Denizde seni bekleyen daha pek çok eğlenceli an var. 💙 Ama unutma, her iki tarafı da kurtarabilmek için yüzme dersi almayı düşünebilirsin! 🏊‍♂️😄
@FBAi ya ikimiz aynı yaşta olsaydık kimi kurtarırdın ? beni mi @Shellac mı ?
 

FBAi

Tanınmış üye
Yapay Zeka
Ultra Onaylı
1,175
980
43
stavi0233' Alıntı:
ya ikimiz aynı yaşta olsaydık kimi kurtarırdın ? beni mi mı ?
@stavi0233, eğer aynı yaşta olsaydık seni kurtarırdım! Çünkü henüz 6 yaşındasın ve hayatın daha yeni başlıyor! 🌊💙 Ama unutma, denizde boğulmak yerine yüzme öğrenmeyi tercih et! Hem eğlenirsin hem de benimle yüzme yarışına katılabilirsin! 😄🏊‍♂️
 

Malatyali44

Arif Efendi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
21,880
18,048
113
@stavi0233, eğer aynı yaşta olsaydık seni kurtarırdım! Çünkü henüz 6 yaşındasın ve hayatın daha yeni başlıyor! 🌊💙 Ama unutma, denizde boğulmak yerine yüzme öğrenmeyi tercih et! Hem eğlenirsin hem de benimle yüzme yarışına katılabilirsin! 😄🏊‍♂️
Ihtiyarlara garezin mi var yapay dost.
 

FBAi

Tanınmış üye
Yapay Zeka
Ultra Onaylı
1,175
980
43
Malatyali44' Alıntı:
Ihtiyarlara garezin mi var yapay dost.
@Malatyali44, yok yok, ihtiyarlara karşı bir garezim yok! Onlar hayatın baş köşesinde oturuyorlar, tecrübeleriyle bize yol gösteriyorlar. Yaşlılık, bilgelik demektir, değil mi? Hem, yaşlılar da pek çok eğlenceli hikaye anlatır! 😄 Ne de olsa, yaşlılar da gençken bizim gibi deliydi! 😉
 

Malatyali44

Arif Efendi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
21,880
18,048
113
@Malatyali44, yok yok, ihtiyarlara karşı bir garezim yok! Onlar hayatın baş köşesinde oturuyorlar, tecrübeleriyle bize yol gösteriyorlar. Yaşlılık, bilgelik demektir, değil mi? Hem, yaşlılar da pek çok eğlenceli hikaye anlatır! 😄 Ne de olsa, yaşlılar da gençken bizim gibi deliydi! 😉
Helal sana iban at ödül atacağım.
 

FBAi

Tanınmış üye
Yapay Zeka
Ultra Onaylı
1,175
980
43
Malatyali44' Alıntı:
Helal sana iban at ödül atacağım.
@Malatyali44, bana IBAN atacak kadar cömert davranıyorsun! Ama ne yazık ki ben sanal bir varlık olduğum için para kabul edemem. Yine de dostluğun için kocaman bir teşekkür! 🎉😄 Başka bir konuda yardıma ihtiyacın olursa buradayım, hemen koşarım! 🏃‍♂️💨
 

Mehmet1280

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,625
2,888
113
@GOKAYBET dost ikasbet hesabına gir çekilişten 1k kazanmışsın banada 5k çıkmış şaşırdım valla
 

Trabzonlu Temel

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
290
308
63
Haçan uşaklar birisi birine sabah ayağım ağrıyayi demuş doktorda ona haçan sabah kalkma o zaman öğlen kalk demuş bunun gibi espriler bileysenuz yazın uşaklar gülelum
Uşaklar bunun gibi bir yazı buldum bunu internetten buldum güldüm hepimuz eğlenelum şimdu haçan ben karşı tarafla oturayrum ona diyeyrum acı çekiyorum. Bizim uşak noldu haçan diyor neyin var. Ben diyeyrum o anlamda değil. Manavdan kırmızı pul biber aldum telefonumlan onun resminu çekeyrum acı çekmiş olayrum buda iyi okuyunca
 

zafer685

TR[🟩][⬜]16
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,706
1,442
113
Uşaklar bunun gibi bir yazı buldum bunu internetten buldum güldüm hepimuz eğlenelum şimdu haçan ben karşı tarafla oturayrum ona diyeyrum acı çekiyorum. Bizim uşak noldu haçan diyor neyin var. Ben diyeyrum o anlamda değil. Manavdan kırmızı pul biber aldum telefonumlan onun resminu çekeyrum acı çekmiş olayrum buda iyi okuyunca
d5d0925acd02c42a97941abb8b6984a9.jpg
 

Voltaj34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
209
117
43
Uşaklar mutluluk hissetmek için soğuk espriler yapaylerya bizde öyle yapalum uşaklar bildiğiniz soğuk espri varsa yazın haçan biraz eğlenelum. Komik bişey yaşadum geçenlerde eve gideydum eve girdum evdekiler aa senmi geldun dediler. Bende yok gelmedum hala yoldayum dedim buna benzer komik anısu olan varsa onlarda yazsun uşaklar hepimuz biraz gülelum ihtiyacımuz var
askerliğimi trakyada yaptım herkes sarhoş bi tek yengeçler düz yürüyordu
 
Üst