- 11,376
- 10,166
- 113
yine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
Ekli dosyalar
-
180.5 KB Görüntüleme: 113
Umudumuzu kaybedersek biteriz hakan inşallah gelir pozitif olyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.
Bol şanslaryine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
hiç birşeyimiz kalmadı umut gitse ne faydaUmudumuzu kaybedersek biteriz hakan inşallah gelir pozitif ol
Bol şanslar hocamyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
O zaman bol sans dost kazanda paran nasip olsunyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
Bravo da gol vartebrikler won olmuö hiç birinde gol yok
Bol bol şans dün nerelere gittinyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
lose o zaman g.olsunBravo da gol var
Umut giderse o zaman hersey gider daha hersey gitmedihiç birşeyimiz kalmadı umut gitse ne fayda
#şellak #daymın bu arkadaşa ban plstebrikler won olmuö hiç birinde gol yok
dün kupon sonuçlanacak diye uyumuş kalmışız. gece uyandım konu kilit bende okc çeyrek bahsi aldım paket oldukBol bol şans dün nerelere gittin
banka gibi adam hiko baba#şellak #daymın bu arkadaşa ban pls
rızkımızı yedi bu adamBol bol şans dün nerelere gittin
2. maç başlamadı halil niyebanka gibi adam hiko baba
la avustrlya alt alan adamsın zaten iy 0 0 2.yarı üst olcak2. maç başlamadı halil niye
Bol bol şanslar dostyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır