- 11,428
- 10,292
- 113
yine başladı felaket tellalıla avustrlya alt alan adamsın zaten iy 0 0 2.yarı üst olcak
yine başladı felaket tellalıla avustrlya alt alan adamsın zaten iy 0 0 2.yarı üst olcak
Bol şanslar dostyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
çokta easy değil gibi tedirginim. halil olmasa won olur rahattaTakibe alındı easy money rahatta kal
memur adamsın koyar mı sanaçokta easy değil gibi tedirginim. halil olmasa won olur rahatta
koyar hatta koydular dün akşammemur adamsın koyar mı sana
biraz özel sektörden yardım alsan köse olursun (benden)koyar hatta koydular dün akşam
dayanamadılar ilk yarı 0-0 gitselerdi iyiydifulham attı
Bol şanslar dost neden olmasın yüzde 51 bizde 🥲yine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
Balkondayım bildiğin gibiyine kayıplardayız bunuda kaybedelim diye buraya atıyorum.olaki yanlışlıkla kazanırız bi kaç kişi faydalanır
ben uganda ligine bile 3.5 4.5 alt alayım napar eder o altı yatırırlardayanamadılar ilk yarı 0-0 gitselerdi iyiydi
apo donu sıyır balkona koş bu maçlar sıkıntı olduBalkondayım bildiğin gibi
Bende seni dikizliyordum niye söyledin kiBalkondayım bildiğin gibi