- 66,420
- 32,285
- 113
Keyfine bak arar uyandırırım ben seniRoll bıtsın yatacam dırekt cumayı kacırıyom sonra
Keyfine bak arar uyandırırım ben seniRoll bıtsın yatacam dırekt cumayı kacırıyom sonra
12 ye kurdum saatı bakalımKeyfine bak arar uyandırırım ben seni
Hoşgeldin kardo özür dilerimBana bile h.g demedi değerini bil stop
Durant varken zorŞimdi gider denver yener phoyu aw 😂
Ters takım ne yapancı belli olmazŞimdi gider denver yener phoyu aw 😂
Onun yeri bende ayrı demesede olur 😂Bana bile h.g demedi değerini bil stop
Kimse yok la denverdeDurant varken zor
Aynen cok eksik varKimse yok la denverde
Jokic yokAynen cok eksik var
Tamamdır dostum en iyisi kayıp etmekten iyidirDostlar mac yok yarın devam ederiz akşamüstü
Ben birkaç dosta özelden ulaşacağım birazdan
Ne dıyosan o gorusuruk dostDostlar mac yok yarın devam ederiz akşamüstü
Ben birkaç dosta özelden ulaşacağım birazdan
@Pikaçuu nabeeerrr
Daim olsun kesene bereket broDostlar mac yok yarın devam ederiz akşamüstü
Ben birkaç dosta özelden ulaşacağım birazdan
Yani şuan bülten de mac yok parayı ezmektense yarın devam etmek mantıklıTamamdır dostum en iyisi kayıp etmekten iyidir
Bülten kısır zaten dost en iyisini yaptınDostlar mac yok yarın devam ederiz akşamüstü
Ben birkaç dosta özelden ulaşacağım birazdan
Iyı ben uyumaya gıder@Pikaçuu nabeeerrr