Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Kadir3471 / Kasa 400 Hedef Kafamıza Göre

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Beşiktaş

1903 doğumlu uye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
52,081
49,224
113
Bol şanslar dostlar şu vbet yüzünden keyfim nasıl kaçtı ya ,bir şey yapalım dedik sayelerinde elimize, yüzümüze bulaştırdik,bol şanslar sizlere 🙏
Ne oldu dost :( yav seninde bı işin rast gitsin kimin bedduasini aldın uzuluyorum valla ya
 

calimly

pureclass
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,793
1,996
113
Bükreş patlat topu be kardeşim
 

Muroo1988

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
74,087
39,354
113
At artık ondan sonra ne yapıyorsanız yapın ya
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,456
17,112
113
Bükreş satmamıştır inşallah maçı yazık olacak Kadir kardeşe
 

Hakan170

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
89,059
17,952
113
Hâlâ nasıl atmadın bu dkya kadar
 

SaHgEc

BEŞİKT🖤ŞK
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
48,801
20,177
113
Kardom gördüm senin durumu da harbi bahtsız bedevisin sen de, inşallah geceye kadar çözülür kumar krizini biraz giderirsin :)
Dostum bahis kriizim bir yana dostlara mahçup oldum ona mı yanayım,netice de şu inancım var er geç olacaksa demek ki sonu güzel bitecektir diye düşünüyorum,o an inancım öyle yüksekti ki ben yapabilirim Uğur dostum dedim hem kazanıp hem kazandırmak istiyorum dedim hay dilimi ya
Ki ben bu siteye yatırmam normalde olacak ya birşeyler olsun be sonu güzel olur 🙏
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,456
17,112
113
Dostum bahis kriizim bir yana dostlara mahçup oldum ona mı yanayım,netice de şu inancım var er geç olacaksa demek ki sonu güzel bitecektir diye düşünüyorum,o an inancım öyle yüksekti ki ben yapabilirim Uğur dostum dedim hem kazanıp hem kazandırmak istiyorum hay dilimi ya
Kanka seni bilen biliyor mahçup olacak bir durum yok, iki yüz lira millete vercen veremedin falan diye kendini mahçup hissediyorsan, onlar da bunun için seni bekleyip duruyorlarsa beklemesinler daha iyi, burada dostluklar kurduk, amaç sadece ve sadece buna indirgenmemeli, seni bilen biliyor, ben biliyorum en azından, şu an için elinde olan da bir sebep değil bu, düzelince yaparsın rolunü, herkes buralarda nasılsa sıkıntı yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst